Dames horloge kado geven

Ik wil mijn vrouw binnenkort een mooi horloge kado geven, tot op heden heeft ze alleen fashion merken gedragen daarom wil ik haar een “echt” horloge geven.
Hebben jullie tips met dames horloges? budget 300-500. (hoeft niet perse bij juwelier, kan ook ebay of iets)

Nu draagt ze een Michael Kors 35-40 mm chrono met veel goud en steentje, goud mag wel en enig formaat ook maar de steentjes niet, een paar OK maar niet helemaal vol zoals nu.
Ps ze wordt 34, voor het idee

Gr en bedankt voor het meedenken

Gewoon zelf haar horloge laten uitzoeken.
Het is anders toch nooit goed😅
Gezien de merken die ze nu draagt zal ze een dames Rolex helemaal niks vinden😜

5 likes

Deze afgelopen maand gekocht voor mijn vrouw.
Victorinox E450

4 likes

Ik zou toch eerst even polsen wat ze ervan vind, en welke merken ze interessant vind…
Draagt ze liever leer of staal? Moet het iets sportiefs zijn of juist dressy?

1 like

als ik haar weer iets zelf laat kiezen wordt het zeker een fashion ding, heb ik al 2x eerder gedaan…
Hoop middels deze zet dat ze wat kieskeuriger wordt (en hopen dat ze mij eindelijk begrijpt :smile:)

1 like

geef haar deze … vind ze het niks dan draag je hem lekker zelf :sunglasses:

1 like

Als het weer een fashion ding wordt, dan is dat kennelijk wat ZIJ leuk vind en ik denk dat je haar daar het meest blij mee maakt.
Jouw horlogehobby hoeft haar hobby toch niet te zijn.
Mijn vrouw is helemaal weg van Oozoo :fearful:. Lekker laten doen, als zij dat leuk vindt.

3 likes

Heel rare tip: koop gebruikt en zeg dat er geflipperd wordt als ze hem een seizoen niet draagt.

1 like

Hahaha, dat is ook een optie :thumbsup:

ik durfde het uiteindelijk niet aan en ben met haar gaan zitten, is maar goed ook ze heeft een totaal andere smaak (ook als vroeger).
Nu vind ze een horloge mooi maar dat is zon nep merk:

Kost 90,- maar omdat ik het niet helemaal vertrouwde ff google gebruikt, het is dus een chinees welke je bij aliexpress voor 5,- kunt kopen. dit zal wel genoeg zeggen over de kwaliteit.
Hebben jullie misschien nog een segestie van een echt merk wat erop lijkt? ze vond vooral de eenvoud en het bandje erg mooi.
Bedankt alvast

Junghans ‘Max Bill’ collectie, lukt misschien nog net in de prijscategorie die je noemde (de handopwinder of quartz, automaat is duurder). Da’s dan min of meer “het origineel”. Kijk hier even: http://www.junghans.de/en/junghans-collection/watches/maxbill/maxbill-maxbilldamen/047-4250-44/model/detail.html

Eventueel kan je nog kijken naar de Junkers ‘Bauhaus’ lijn die er sterk op lijkt. Wel quartz, afhankelijk hoe je het bekijkt lekker ‘lekker praktisch’ of toch ‘minder echt’… :wink:
Deze misschien, als het ‘goud’ moet wezen? https://shop.junkers.de/en/junkers-6075m-4-bauhaus-lady.html

1 like

Die heb ik mn vriendin ook cadeau gedaan, maar dan de geheel zwarte versie, an sich een prima ding maar inderdaad geen techniek waar ik warm voor loop.

1 like

Bedankt voor de suggesties helaas zijn de diameters kleiner dan wat ze nu heeft, momenteel draagt ze 43 mm.
Iets kleiner zou nog wel kunnen maar 35 mm lijkt mij toch wat te klein voor haar.
Aan de andere kant als ik die rosefield voor haar koop heb ik nog nooit zo’n goedkoop cadeau gehad (des te meer voor mijn nieuwe aanwinst :sweat_smile:)
Misschien toch langs een juwelier om te zien hoe hij staat, moet wel opschieten woensdag is het al zover…

1 like

Kijk 's op de Steinhart site…? Een hoop 42 en 44 mm voor 350-500 euro. Je omdoos zal als het goed is gescheurd aankomen, dat hoort. :wink: Seriously, ze verzenden hun horloges in een kartonnen zak. Met de horloges is (in de regel) weinig mis. Had zelf een 44 mm Marine maar heb daar de polsen niet voor… :sweat_smile:

Deze:

Verkocht aan een forumlid, die 'm geloof ik ook alweer geflipperd heeft… OK, geen goede reclame. :upside_down: Maar het was echt een mooi ding, serieus.

1 like

deze zijn allemaal te druk, ook de junkers :confused: vrouwen…
neem ze denk gewoon mee naar de juwelier en dan zien we wel, kan het allemaal niet meer volgen.

43mm om een vrouwenpols… dat is een behoorlijk klokje zeg! Ik ben zelf een groot fan van vintage dames omegas, helaas zijn die vrijwel allemaal kleiner dan 40mm.

uiteindelijk heb ik een Citizen voor haar gekocht:

deze is 40 mm, nu hopen dat ze er veel plezier van zal hebben (en wat enthousiaster over horloges wordt)

3 likes

Van een afstandje en door de oogwimpers heen is het bijna een PP Calatrava. Leuk hoor!

1 like