Dames horloges; waar kopen?

Ik ben redelijk nieuw op dit forum (ik heb een Omega Seamaster 300 gekocht via dit forum maar meer ook niet …).

Nu ben ik opzoek naar een Horloge voor mijn vrouw alleen zie ik bij de “te koop aangeboden” zelden een dames horloge.
Mijn “oog” is gevallen op een Seiko Sportura SNDX95P1. Een stoer (maar vrouwelijk) horloge met een diam. van 38 mm, precies goed.
(een “echte” Chanel is misschien mooier maar buiten budget :-))

Nu mijn vraag: waar kan ik dit horloge het beste kopen?
Bruto kost hij € 599,- overal te koop voor €539,- maar met een beetje internetten, verkrijgbaar voor € 450,-

Wie heeft advies/ervaring in het kopen via internet (of een heel mooi alternatief :-))?

Bedank voor het lezen en eventuele reactie.
Tjerk

Ik heb voor mijn vrouw een Omega gekocht. Daar was ze niet echt blij mee, ze vroeg me of ik het van een lijk uit een kist gejat had. (ja, ze is niet echt in de “vintage”).

Omdat de verrassing dan al weg was gevraagt wat ze wilde hebben. Ze wilde graag zo’n keramische GC. Als vrouw zijnde ging ze uiteraard in de winkel kijken. Toen ze me het model aanwees ben ik gaan zoeken op Ebay en heb het horloge daar gevonden voor een veel lagere prijs. Toen werd de kraai in haar wakker en zei dat als ze echt mocht kiezen ze hetzelfde horloge wilde maar dan met 42 diamanten. … Nadat ik bekomen was (het is toch verdomme mijn hobby). Maar weer gaan zoeken en ook dat horloge dat in Nederland € 1700 kost via Ebay kunnen kopen. Het vrouwtje was heel dankbaar voor me.

Tips, vraag wat ze wil hebben en zoek het via Ebay. De verkoper had het ook nog omschreven als Guess horloge waardoor hij moeiteloos door de douane heen ging. :wink: Scheelde me toch weer een paar 100 Euri.

2 reacties om ebay te gebruiken, dus ik denk dat ik mijn paypal rek. moet opwaarderen. maar ik heb geen haast, dus ben benieuwd of iemand nog een andere tip heeft. Wolly en jantje vlaam al vast bedankt voor de reactie.

does003 Schreef:

2 reacties om ebay te gebruiken, dus ik denk dat
ik mijn paypal rek. moet opwaarderen. maar ik heb
geen haast, dus ben benieuwd of iemand nog een
andere tip heeft. Wolly en jantje vlaam al vast
bedankt voor de reactie.

let er alleen op dat als ze buiten de eu komen, je er mogelijk btw en invoerrechten over moet betalen.