Iemand bekend hiermee? Ik zoek me rot op het net en kom steeds uit bij de bekende sites…
De klok moet een stalen band hebben, roze wijzerplaat en /of een plaat met steentjes (ja, wil ze echt ), liefst 31 mm - 34 mm en het budget is 3k. Wie helpt me in de juiste richting?
Ow… en geloof me; Ik heb haar richting een Subje proberen te praten ( “NEE”) en ook naar een T-o-g (“Nee, mooi maar te mannelijk”) en ook naar een Datejust met grijze Sigma plaat (“NEE, heb ik al” --> ze bedoelde haar Omega Geneve :S ) dus bespaar me aub die tips :+B)-:~
Ik zou afscheid nemen van de steentjes. Rolex en
steentjes gaan niet goed samen bij een budget van
3k.
Succes.
Het budget is strak. Als jullie daar nu ook al aan beginnen te knabbelen sta ik straks nergens meer
Ik koop een vintage Date voor 1500,- en heb dan nog steeds 1500,- over om een wijzerplaat te scoren. In Antwerpen kost het 800 om er steentjes op te laten zetten… gewoon als voorbeeld, he
Ik zou afscheid nemen van de steentjes. Rolex
en
steentjes gaan niet goed samen bij een budget
van
3k.
Succes.
Het budget is strak. Als jullie daar nu ook al aan
beginnen te knabbelen sta ik straks nergens meer
Ik koop een vintage Date voor 1500,- en heb dan
nog steeds 1500,- over om een wijzerplaat te
scoren. In Antwerpen kost het 800 om er steentjes
op te laten zetten… gewoon als voorbeeld, he
De bovengenoemde Airking is top. Mijn vriendin heeft hem omgehad en sindsdien is ze om…dat moet um worden (ooit).
Een oude date in perfecte staat is natuurlijk ook een optie…en je bespaart zowat de helft, zeker als je die stenen gewoon lekker achterwege laat :D. Dames DJ scoor je voor nog minder, maar dan wordt het allemaal wel erg ieniemienie…
Een tweedehands Breitling Starliner?
Het is wel even zoeken naar een met exemplaar met roze plaat.
Ik weet niet hoe hard het criterium van de diameter is.
Deze is met 30mm op het randje.
Als ik je zo hoor zijn overige modellen van Breitling, bijv. Cockpit of Callistino naar haar smaak te grof/lomp.
Ik zou afscheid nemen van de steentjes. Rolex
en
steentjes gaan niet goed samen bij een budget
van
3k.
Succes.
Het budget is strak. Als jullie daar nu ook al aan
beginnen te knabbelen sta ik straks nergens meer
Ik koop een vintage Date voor 1500,- en heb dan
nog steeds 1500,- over om een wijzerplaat te
scoren. In Antwerpen kost het 800 om er steentjes
op te laten zetten… gewoon als voorbeeld, he
Gr. Roel
Schandalig dat strakke budget! Zo’n vrouw heeft recht op het beste en dan ga jij een beetje de zuinige huisvader met een SDDS Om de pols uithangen?