Dameshorloge gezocht

Goedenavond horlogekenners, ik ben zojuist geregistreerd en ben op zoek naar een dameshorloge.

Ik zoek geen Oozo kwaliteit, iets Zwitsers zou leuk zijn en quartz. Budget is rond de 250 euro (mag minder) en geen goud, liefst zilverkleur of wit.

Ik had een Tissot cera T0642102201100 gevonden voor $189 bij Jomashop. Heeft iemand ervaring met Joma? Ik neem aan dat er nog invoerkosten bijkomen uit Amerika.

Heeft iemand nog een betere suggestie binnen het budget? Swarovski zag ik ook, maar dat is geen uurwerkmaker, dus kwalitatief minder denk ik. Ik heb nog een maand, dus mag uit het buitenland besteld worden.

Heel veel vragen voor een zondagavond, maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Alvast bedankt.

Groeten Harvey

3 likes

Tissot is een mooie keuze maar zoek een verkoopsite binnen EU
Dat scheelt gedoe met invoer ( kosten ) en de levering is sneller.

2 likes

Bedankt, ik ga even zoeken. Ik ben denk dat de prijzen in Amerika toch zo gunstig zijn dat de importkosten er wel bij kunnen, maar ik ga zoeken.

1 like

Jomashop geeft op dit horloge een eigen garantie, niet de internationale fabrieksgarantie. Dat is een factor om in de overweging mee te nemen. Als het horloge iets heeft, zal hij retour naar de VS moeten.

2 likes

Dat is wel iets om te overwegen inderdaad, bedankt

Mijn ervaring met Joma is dat je vooral geen haast moet hebben. Koop alleen als ze iets in stock hebben. Als een item 1-2 weken levertijd zou hebben, dan kan dat ook wel eens 8 weken worden. Tenminste, voor mij waren het er 8. En daarna nog een week shipping.
En UPS krijgt van Joma de instructie mee dat het afleveradres niet gewijzigd mag worden. Op zich ā€˜veilig’, maar na de 3e keer niet thuis omdat je overdag werkt gaat de zending dus mooi retour afzender. Afhalen op een UPS Acces Point is er dus niet bij tenzij je heel hardnekkig in de telefoon naar UPS klimt, door hun telefooncomputer weet te breken en vervolgens een medewerker aan de lijn krijgt die je ook nog eens kan overtuigen om het op een accespoint te laten bezorgen. Daarna moet je UPS nog machtigen voor een incasso-opdracht voor de inklaringskosten.

Kijk je niet blind op een paar tientjes korting. Ik zou er misschien in de toekomst nog eens kopen, maar alleen als die korting echt substantiƫel is.

2 likes

Bedankt voor de tips, het is een T0642102205600 geworden uit Engeland. Niet wit, maar met diamantjes.

tmp_27797-tissot-t-trend-black-ceramic-diamond-ladies-watch-t0642102205600_51360031256189599722

En dit is de witte

4 likes