Dameshorloge hulp

Valt mij op dat dames/vrouwen horloges zelden in prijs stijgen, c.q. veel sneller afschrijven in waarde. Zijn de dames verstandiger misschien?:heart_eyes:

1 like

Geen idee, maar in elk geval niet wanneer we in een schoenenwinkel staan.

4 likes

Een feest der herkenning, en als het over laarzen gaat zijn alle remmen los :astonished:

1 like

Met jouw budget kun je er meerdere kopen en als het een quartz wordt nòg meer :wink:

2 likes

breitling mop dial👍

1 like

Dank voor de hulp en alle suggesties. Much appreciated. :+1:
Inmiddels zijn we zover het het hoogstwaarschijnlijk deze Carrera wordt.

4 likes

Meistersinger heeft ook zo’n parelmoeren plaat, ook erg gaaf.

Mijn vriendin zwijmelde bij de roze Airking van @neetje11

2 likes

Ik zelf ook :smile:

2 likes

Deze nog overwogen?
Qua afwerking en gebruikte calibers staat longines wel op een hoger niveau dan tag heuer. Longines gebruikt elabore of cosc versies, tag heuer alleen in de topmodellen.

1 like

Ja, die heeft ze gepast. Was wat meer afgerond en daardoor vonden we hem allebei wat minder spannend. De Carrera is trouwens een Quartz (vrouwen…) dus die loopt sowieso wel accuraat.

Zag deze Carrera eergisteren dragen door een verkoopster bij Schaap

Stond haar erg goed!

1 like

Er zijn vrij weinig automaatjes voor vrouwen te vinden jammer genoeg. Een Quartz is praktisch, dat merk ik bij mijn vrouw. Een paar jaar geleden een vergelijkbaar model Longines cadeau gedaan, maar dan van de st imier collectie. Ze draagt hem vrijwel nooit, doordat hij stil gaat staan en op tijd zetten ze teveel werk vindt.

Gunnen!

2 likes

Dat is het probleem niet. :unamused:
“It is all about the Benjamins”

2 likes

Hahaha

Nog niet zo lang geleden voor op training geweest en erg onder de indruk geraakt van de kwaliteit van dit klokje…

1 like

ref?

H32351115

http://www.hamiltonwatch.com/collection/american-classic/jazzmaster/lady-quartz/h32351115

1 like

Mag het ook vintage zijn? Tudor Prince Oysterdate 7966 uit 1965, 34mm.

Ik zie een op het web te koop staan, source is goed. Indien interesse, kan ik je link doorsturen!

1 like

Thanks! Ik vrees echter dat de keuze bij haar inmiddels op de Carrera hierboven is gevallen.

1 like