Mijn meisje is binnenkort jarig en ze staat wel open voor een mooi horloge. Ik kijk met enige regelmaat (ja, echt) naar horloges, maar heb eigenlijk heel weinig verstand van de wereld van dameshorloges.
Ze leent soms mijn Carrera cal 6, die vindt ze erg mooi. Ik heb haar al aangeboden dat ze die ook mag hebben, maar die is net een tandje te groot. Maar dat is dus wel wat ze mooi vind. Dus de Carrera gaat er binnenkort uit en daar komt een dameshorloge voor in de plaats.
Haar smaak:
Omega Aqua Terra
TH Carrera
Rado hyperchrome
Rolex OP (uit bouwjaar '72 zou leuk zijn, maar binnen het budget onvindbaar helaas)
Wensen:
het formaat moet tussen de 32 en 34 mm zijn
budget tot rond de € 1.750,-, minder is een pre, meer valt af.
uurwerk: Quartz of automaat
RVS. Geen bicolor.
Hebben jullie misschien nog mooie, leuke of verrassende ideeën?
Doe het in 2 etappes: vandaag als Valentijn een doos, plus papieren, etc.
en op haar verjaardag het horloge Dan kun je het budget ook nog wat oprekken, tegen die tijd ben je de centen vergeten. Dat is dan dubbele pret
Mijn vriendin heeft niet zoveel met horloges maar is toch weg van de Tag Heuer Aquaracer Lady met parelmoer wijzerplaat. Die is 32mm.
Daarmee houd je geld over.
Tja, voor ons mannen maakt dat niet uit maar een vrouw wil dat misschien niet nee. Wel een prachtig ding inderdaad. Moet zelf binnen een aantal jaartjes ook nog een cadeau bedenken voor haar …