Als vrouw zoek ik al een tijdje naar een kwalitatief horloge met een budget van 500 euro. Maar …
Ik haat de meeste vrouwenhorloges. Ze hebben een onduidelijke wijzerplaat, te veel frulletjes, …
Dure modemerken daar koop je brol met een logo.
Ik vind vele mannenhorloges wel mooi maar de wijzerplaten zijn veel te groot voor mijn damespols.
Daarom vraag ik even vriendelijk om jullie (semi)proffesionele feedback.
Graag wijzerplaat. Alle uren met streepje aangeduid en een klein vakje met de datum.
Als het even kan dan ook graag automatisch en saffierglas.
Iets in de aard van TISSOT HERITAGE VISODATE AUTOMATIC mss
Alvast bedankt voor alle constructieve input
Grtz
Els
Beste Els, Tissot is een leuk merk, met een budget van 500 euro moet dat ook te doen zijn! Ik heb zelf een Tissot Chemin des Tourelles met powermatic 80 uurwerk. Bevalt prima! Wellicht vind je deze leuk, heeft hetzelfde uurwerk en MOP wijzerplaat.
Oef. Dan deed ik het niet slecht.
Ik betaalde 100 euro. Werkt perfect.
De man waarbij ik het kocht is horlogemaker van beroep.
Ik had gedacht dat hij er meer voor zou willen. Hij heeft nog een aantal andere omega’s liggen. Dus ik ga binnenkort eens op bezoek. Eens kijken wat ik nog op de kop kan tikken.
100 euro is denk ik een normale prijs voor zo’n horloge. Is een leuk horloge in nette staat. Het is een Omega maar aan de andere kant een gold plated dameshorloge. Zal alleen niet geserviced zijn alleen?