Hallo allemaal,
Nadat ik een paar dagen geleden mijn eerste post hier heb geplaatst heb ik nog een vraag.
Mijn vriendin is bijna jarig en ik zou haar graag een horloge als cadeau geven.
Nu heb ik slechte ervaring met het kopen van sieraden en horloges voor vrouwen specifiek dus vandaar dat ik hier wat advies vraag.
Ze heeft momenteel een horloge wat dag en nacht om heeft maar erg mooi vind ze hem niet, een geschikte kans dus om dat te verbeteren! Ze is niet echt iemand die van dure horloges houdt dus vandaar dat ik op zoek naar een upgrade maar wel met een beperkt budget.
Ze vindt vooral belangrijk dat de tijd nauwkeurig is dus vandaar dat ik aan een Quartz horloge zit te denken.
Alhoewel ze mechanische horloges waarbij je het mechaniek goed kan zien wel erg leuk vind volgens mij.
Ze is verder klein en tenger en heeft dus ook een smalle pols dus ik zoek iets wat daarbij aansluit.
Ik zat te denken aan een van de volgende horloges maar een andere aanrader is ook welkom:
-Daniel Wellington DW00100161
-Esprit ES108942001
-Swatch Archi Mix YGS131
Ik heb mijn vriendin laatst een Cluse gegeven, hip en ze is er super blij mee… 100 euro dacht ik. Denk dat de meeste vrouwen kwaliteit ondergeschikt vinden nog.
Cluse is idd een prima cadeau.
Het bandenwisselsysteem ben ik soms jaloers op .
Zelf heb ik mijn vriendin een DW cadeau gedaan, zelf vind ik het flut maar zij vind ze mooi.
Cluse is een stuk gunstiger geprijsd voor een identiek horloge en het bandensysteem is echt mooi.
Qua budget zat ik aan iets van 150 euro te denken.
Ik vind het lastig in te schatten maar de Cluse horloges zien er denk ik geschikt uit.
Ik zat dan aan iets als een Cluse CL30009 te denken maar ik zal er ook nog wel een vrouw naar laten kijken, ik denk dat die het beste weten wat vrouwen mooi vinden😂.
Die Daniel Wellington heb ik vorige week ook aan mijn vrouw gegeven voor haar verjaardag, maar dan de versie met witte wijzerplaat.
Ik heb nog geprobeerd haar op andere gedachten te brengen (Citizen EM0504-81A eco drive bijvoorbeeld), maar ze wilde perse deze en ze is er heel erg blij mee. En dan kun je je er maar beter bij neerleggen
Vooral kopen wat ze zelf mooi vind natuurlijk maar lateraal gedacht, gebruikt (= duurzaam ), quartz, niet te duur en een echte Tag Heuer? Wel lekker stoer en toch maar 28mm. Kam deze laatst tegen op de Baai, nog te koop.
Ik heb mijn vriendin al vaker proberen over te halen om een mechanisch horloge te nemen maar ze vindt het belangrijker dat hij precies loopt dus een quartz horloge is handiger, ze is niet echt een horloge gek maar vindt het vooral handig. Verder zijn het wel mooiere horloges die hier voorgesteld worden, daar ben ik het mee eens maar ik denk niet dat mijn vriendin er zo over denkt…