Dameshorloge

Goedemorgen,
Aangezien mijn vriendin ieder moment kant bevallen van onze 1e baby, wil ik haar een kado geven. We zijn afgelopen zaterdag even bij een plaatselijke juwelier wezen kijken. Eerst naar een ketting, maar daar werd zij niet blij van. Dus zegt ze, we moeten maar even horloges bekijken. En ja hoor, opeens een big smile :slight_smile: op haar gezicht toen er een aantal horloges voor haar lagen. Een Breil Chrono, met de datumschijf zichtbaar, een Guess Diver Chic Silver en een Balmain Balmania Chrono Lady Silver. Maarja het zijn alledrie quartz horloges. En ik zat te denken aan iets mechanisch, aangezien zij dat nog niet heeft. Maar als ik dan kijk naar de bovengenoemde modellen en dan zoek naar iets vergelijkbaars mechanisch, ben je al snel drie keer zo duur uit. :frowning: Dus wie heeft nog een paar goede suggesties?
Alvast bedankt!

Oh, die Breil Wonder is echt een plaatje!

Mijn advies: Laat je vriendin gewoon een quartzhorloge nemen.
Ik heb dat bij mijn vrouw gemerkt, haar intereseerde het helemaal niets wat voor uurwerk er in zat als ze het maar niet steeds hoefde op te draaien en als ze het een paar dagen niet had gedragen ook nog op tijd stond :smiley:
Een mechanisch uurwerk is alleen leuk als je er van houdt.

Ja, dat denk ik ook.
En ik begrijp dat ze meerdere horloges heeft, en dan wordt het alleen maar een ergenis als ze hem iedere keer op tijd moet zetten.
Dan blijft ie uitendelijk alleen maar in de kast liggen (of ze draagt de rest niet meer).
Ik zou zelf voor de Breil gaan vanwege het gewaagde design, maar de balmania is natuurliojk ook mooi.
Diamonds are a girls best friend… (tenminste, als ik op de site kijk is de chrono er alleen met diamand op de lunette)

Zijn het deze 3?

Henrik verwoordt het wel mooi, vind ik. Het is háár keuze, Henrico, en niet jouw keuze.

Inderdaad zijn het deze, alleen de balmain is er ook zonder steentjes (529.5791.33.12). En de Guess als chrono is er in twee maten, het gaat dan om de grootste. Inderdaad is het haar keuze, dus wordt het zeer waarschijnlijk een van deze. Ik denk zelf de Guess, want de balmain is bijna 2x zo duur en dat vind mijn meisje niet goed! De Breil vinden wij ook mooi, maar iets te ‘gewoontjes’(sorry).

Geeft niet, is jullie keuze.
En als jij haar de Balmain waard vindt, moet je die gewoon voor haar kopen.
Meestal zeggen vrouwen dat ze het te duur vinden en zijn ze dan toch helemaal sprakeloos als je die wel voor ze koopt.
Bovendien ben ik niet zo’n fan van guess, maar wie ben ik :wink:

groetjes Eveline

Henrik Schreef:

Mijn advies: Laat je vriendin gewoon een
quartzhorloge nemen.
Ik heb dat bij mijn vrouw gemerkt, haar
intereseerde het helemaal niets wat voor uurwerk
er in zat als ze het maar niet steeds hoefde op te
draaien en als ze het een paar dagen niet had
gedragen ook nog op tijd stond
Een mechanisch uurwerk is alleen leuk als je er
van houdt.

Zeer bekend! :smiley:
Mijn vrouw heeft (aangestoken door mij) een stuk of 25 kwartshorloges verzameld, waarbij het om de buitenkant gaat, ook nog eens in combinatie met bandjes in alle mogelijke kleuren. De inhoud interesseert haar niets, als het maar loopt.

Ik houd heet tegenwoordig bij mechanisch. :slight_smile:

ik zoek ook iets voor mijn vriendin, voorwaarde is saffier glas en waterdicht, en gewoon een klein dames horloges, Voor rond de 250 euro. Tot nu toe heb ik niets gevonden :smiley:

Seiko, pulsar, tissot…