Goedemorgen,
Gisteren een maik gekregen van dan henry. Op 22 july komt er nieuwe bij, dan henry 1937. Helaas nog maar 1 foto. Ben benieuwd hoe de horloge eruut komt te zien.
Groet,
Richard
Als je die deelt dan ben je de man van het forum vandaag. Primeurs scoren goed hier
Net te laat
Dat is alleen maar een foto van de zijkant.
Nee joh, zie jij die andere foto’s niet? Mooi ding man!
Dat hoef je niet te melden, de foto maakt dat compleet duidelijk.
Ik wil daar alleen maar mee zeggen dat ik echt niet weet of dit ding een beetje ok uitziet…
Altijd nog beter dan een Invicta, gewoon kopen dus
Je bedoelt vast:
Mooi horloge, rustig en klassiek design!
Ik vind Invicta niet verkeerd uitzien, 1953 is regelrechte hit en de nieuwe 1960 zal vast ook heel goed verkopen en top eruit zien.
Scherp!
Dit is de enige foto (bij mijn weten) die er op dit moment van dit model is vrijgegeven. Een Teaser van DH…
Ik ben erg benieuwd. Dan Henry is imho een van de leukere microbrands en van een echte liefhebber cq. verzamelaar.
Helemaal mee eens. Heb de 1964 (reverse panda) en draag deze vaak. Vind de 1970 ook erg mooi…
Leuke flieger.
ik vind DH een beetje incashen op de designs van andere merken. Doen ze overigens wel goed.
De DH 1962 is gewoon een UG Nina hommage bijvoorbeeld.
Zeker waar, maar dan wel tegen een betaalbare prijs en voor ontwerpen die vooral de liefhebber aanspreken. Dit i.t.t. tot merken die alleen de designs voor de massa “lenen”; ik kijk dan vooral naar merken zoals Invicta en Steinhart. Niets op tegen, maar dan zie ik liever Dan Henry.