De zwarte Dan Henry 1939 van vorig jaar was al snel uitverkocht, daarom komen ze nu een bruine versie. Vind hem wel fraai, het is dat ik de zwarte al heb…
Sjissus wat een gedrocht. Brrr
Ik vind hem serieus leuk, ik heb de zwarte gehad en verkocht, best wel jammer eigenlijk. Het is toch echt wel veel horloge voor het geld.
Doet me denken aan de Tissot Heritage 2009
Inderdaad, heb je die ook gehad?
Haha, nee, om eerlijk te zijn… Ik doe ook geen pogingen meer. Dat is echt he enige horloge waar ik, sinds ik mijn eerst Zwitserse Tissot kocht, naar op jacht geweest ben.
En… guess what… minstens een keer of vijf voorbij gekomen maar echt ook nét steeds misgegrepen. Dus de laatste 2 jaar ben ik daar mee gestopt.
Hij is me blijkbaar niet vergund.
Ik heb hem gehad en hij viel erg tegen…
Door het 7750 uurwerk is hij dik icm die rare dunne lugs.
Edit:
Kan het me voorstellen, je ziet ze inderdaad niet vaak aangeboden.
Ik vind 'm leuk. Maar ik vrees voor erg weinig polstijd, na de eerste paar weken. Is ook wel erg groot voor een vintage look-a-like.
Dat heb ik vaker gelezen. Is wel een euvel van het 7750 uurwerk, is een dikkertje.
O ja, jij was me toen voor op de Marktplaats aanbieding als ik het me goed herinner. Daarna ben ik gestopt met zoeken.
Kan goed kloppen, ik ben toen direct in de auto gestapt!
Er staat er nog één op chrono… Maar €2000… pfft
De zwarte was inderdaad snel uitverkocht. Niet vreemd, want die ziet er echt wel goed uit. Begrijpelijk dus dat ze er eentje lanceren die veel op de zwarte lijkt.
Ik weet niet hoeveel zilveren 1939´s al verkocht zijn, maar ik denk dat hij snel voorbij gestoken gaat worden door deze.
Hey is dat ik de 1964 al heb, anders had ik hem al besteld denk ik
Ik vind vooral de wijzerplaat (te) druk. Lijkt wel een Breitling
Schitterend die Omega! Heb je een idee hoe groot die kast is?
Stalen Omega 33.3’s zijn volgens mij meestal 37.5 mm.
Leuk maar te duur.
Ze hebben hem stiekem ook wat duurder gemaakt, de zwarte was destijds net zo duur als de zilveren.
Of had je het over de Omega? Die zijn nog een heel andere orde van duur.