Haha ja zeker!!
Staat m goed! Ik wil eigenlijk ook een wat kleurrijker bandje er op hebben,
Ik zag deze van Dan Henry zelf:
Is alleen niet meer op voorraad helaas.
Maar vind die van jou wel een goede combi!
Misschien moet ik mn Orient Kamasu Maroon maar opofferen voor de nieuwe Dan Henry 1963 als de prijs goed is
Die wil ik ook wel eens onder mijn pols hangen …
Een aantal jaren geleden een Magrette Dual Time met witte plaat gehad. Echt een geweldig horloge, echter had het gevoel om mijn collectie uit te dunnen en dus makkelijk met 2 kon doen. Magrette was snel verkocht. Wat heb ik nu een spijt. Heerlijk horloge, mooie uitstraling, maarja nieuw al lang niet meer te koop en verder wil niemand er meer afstand van doen. Jaja er is een Belmoto echter is dat hem nu net niet voor mij.
Zit me vanavond te vervelen en denk ga is t forum rondstruinen. Kom ik dit topic tegen en warempel zie ik toch ook een prachtige super compressor de DH1970. Wat een leuk horloge is dit en prijstechnisch niet eens zo gek. Qua kleurstelling vind ik de 44mm het mooist. Heb dan ook gelijk een paar vraagjes. Hoe vertaald de 44 mm zich naar polsmaat. Heb een platte 17cms pols. Is dit te doen? Welke banden maat past er op de 44mm 22mm? Ben wel benieuwd naar meer foto’s
Alvast bedankt.
Groetjes,
Viktor
Lekkere kleur ook hij hebt iets met blauw hé?
Welke polsmaat heb jij?
Iemand een idee welke lugbreedte van toepassing is heb 22 en 24 voorbij zien komen.
Blue = like glue
Volgens mij is de 40mm versie 22mm lugwidth en de 44mm versie 24mm lugwidth
17, redelijk gemiddeld volgens mij, vond de 44mm wel te groot uiteindelijk
Is dit de 44mm? Twijfel echt. Ik vind de kleuren combi van 44mm geweldig echter is deze niet voorradig in 40mm. Moet zeggeb heb aardig wat Magrettes gehad welke bijna allemaal wel 44mm zijn.
Welkom! Die is erg fraai
Die zoek ik ook nog !
Er is weinig over te vinden, zowel qua reviews als verkoop. Heb dan maar beslist er gewoon voor te gaan! Heel tevreden over, heel degelijk gebouwd en leuk om met alle features te spelen!