Dan Henry Only

Welke polsmaat heb jij?

Iemand een idee welke lugbreedte van toepassing is heb 22 en 24 voorbij zien komen.

Blue = like glue :sweat_drops:

1 like

Volgens mij is de 40mm versie 22mm lugwidth en de 44mm versie 24mm lugwidth

1 like

17, redelijk gemiddeld volgens mij, vond de 44mm wel te groot uiteindelijk

1 like

Is dit de 44mm? Twijfel echt. Ik vind de kleuren combi van 44mm geweldig echter is deze niet voorradig in 40mm. Moet zeggeb heb aardig wat Magrettes gehad welke bijna allemaal wel 44mm zijn.

1 like

Deze was inderdaad 44mm:

De blauwe die nu onderweg is is 40mm:

2 likes

Vanaf vandaag ook lid van de club!

6 likes

Welkom! Die is erg fraai :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Die zoek ik ook nog !

1 like

Er is weinig over te vinden, zowel qua reviews als verkoop. Heb dan maar beslist er gewoon voor te gaan! :slight_smile: Heel tevreden over, heel degelijk gebouwd en leuk om met alle features te spelen! :grin:


Al een tijdje geleden overgenomen van een forumlid.
Heerlijk horloge, mooie maat, lekker bandje, prachtige wijzerplaat.

5 likes

Welkom! Gave secondewijzer zo met dat blauw!

1 like

Crosspost met de NA: Dan Henry 1970 blue 40mm

Me likey :raised_hands:

9 likes

Wow, die is een partij gaaf! Dat blauw knalt er echt uit zeg! Wat zijn je eerste ervaringen?

Nu begin ik nog meer te twijfelen haha

1 like

De eerste versie die ik had, de 44mm versie, was mijn eerste “echte” horloge via het forum. Man, wat was ik blij! Nu weet ik wel beter; deze 40mm is echt the way to go! En dat blauw knalt er echt uit inderdaad, bizar…

Enige wat ik nog zou willen proberen is een matching stalen bracelet naast de (overigens geweldig mooie en soepele) tropic die erbij geleverd wordt.

Bij twijfel: DOEN!

1 like

Dat is voor mij ook wel de betere maat! 44mm lijkt me best aan de grote kant, zeker voor een “vintage inspired” compressor duiker.

Ben benieuwd of je dat kan vinden, ik ben nu wel blij met een horloge op stalen band dus zou fijn zijn als er voor deze ook een goede is!

Als ik mijn Orient voor een goede prijs kan verkopen dan zie ik deze zomaar in de collectie komen :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Toch wel mn favoriete horloge :grinning_face_with_smiling_eyes:

Heeft iemand nog ideeën voor een leuk bandje, of iets te koop😄

3 likes

Kijk hier eens rond.

1 like

Oh dat had ik nog niet gezien, bedankt voor de tip!

1 like