Dan Henry Only

Bedankt! Heerlijk hoeveel combi’s hij hebben kan.

1 like

Na. Nu nog een zwarte nato en we kunnen weer vooruit.

4 likes

Nato binnen :v:

4 likes

Leuk horloge voor weinig geld :smiley:

Vind m nu al gaaf :grinning_face_with_smiling_eyes:

8 likes

Ik kreeg het mailtje net ook!
Ben benieuwd :grin:

Zag ook dag de 1962 nu uitverkocht is sinds juli.

1 like

Ja goed begin dit. Ben benieuwd!

1 like

Ziet er goed uit zeg!

1 like

Ben ook heel benieuwd hoe de rest is, de maten, de prijs en welke strap er bij komt :grinning_face_with_smiling_eyes: ziet er nu al goed uit!

Gelukkig heb ik de Dan Henry 1962 Chrono al in mijn bezit, die gaat ook lekker niet weg :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Mooie kleur blauw (als dat een preview is) én sapphire én verkrijgbaar in 2 maten! :heart_eyes:
Ik vond de vorige iets te klein voor een chronograaf dus ben benieuwd hoe deze valt.

1 like

Hier blijft de 1962 ook lekker!
Maandje terug een blauw nubuck bandje gekocht voor de zomer om af te wisselen.

3 likes

Iemand die deze heeft? Ben benieuwd naar hoe hij zit en hoe de leesbaarheid is! Oh en als je er van af wil mag je het ook altijd laten weten! :wink:

1 like

Haha ja zeker!!

1 like

Staat m goed! Ik wil eigenlijk ook een wat kleurrijker bandje er op hebben,

Ik zag deze van Dan Henry zelf:

Is alleen niet meer op voorraad helaas.

Maar vind die van jou wel een goede combi!

Misschien moet ik mn Orient Kamasu Maroon maar opofferen voor de nieuwe Dan Henry 1963 als de prijs goed is :laughing:

1 like

Die wil ik ook wel eens onder mijn pols hangen …

Op een Hirsch Robby Performance. Supercombinatie en draagt ook heerlijk !

2 likes

Een aantal jaren geleden een Magrette Dual Time met witte plaat gehad. Echt een geweldig horloge, echter had het gevoel om mijn collectie uit te dunnen en dus makkelijk met 2 kon doen. Magrette was snel verkocht. Wat heb ik nu een spijt. Heerlijk horloge, mooie uitstraling, maarja nieuw al lang niet meer te koop en verder wil niemand er meer afstand van doen. Jaja er is een Belmoto echter is dat hem nu net niet voor mij.

Zit me vanavond te vervelen en denk ga is t forum rondstruinen. Kom ik dit topic tegen en warempel zie ik toch ook een prachtige super compressor de DH1970. Wat een leuk horloge is dit en prijstechnisch niet eens zo gek. Qua kleurstelling vind ik de 44mm het mooist. Heb dan ook gelijk een paar vraagjes. Hoe vertaald de 44 mm zich naar polsmaat. Heb een platte 17cms pols. Is dit te doen? Welke banden maat past er op de 44mm 22mm? Ben wel benieuwd naar meer foto’s :grin:

Alvast bedankt.
Groetjes,
Viktor

1 like

Heb eerder de 44mm gehad, zie hieronder mijn ervaringen:

Nu onderweg, de 40mm versie:

2 likes

Lekkere kleur ook :ok_hand: hij hebt iets met blauw hé? :wink:

2 likes

7 likes