Dan Henry Only

4 likes

Iemand zin in een potje dobbelen?

5 likes

Goeie foto! Is dit de 1937?

1 like

Dankje! Inderdaad de 1937.

1 like

Heb ook een beetje met een schuin ook naar dan Henry gekeken en ik moet zeggen dat dit model me echt wel aanspreekt. Wat is jou ervaring met dit horloge als ik vragen mag?

1 like

Ik heb een kort NA-topic aangemaakt over dit horloge, hij is net nieuw!

Tot hiertoe zeer tevreden over de kwaliteit en het detail in de wijzerplaat, maar de echte ‘klik’ moet nog komen. Hopelijk blijft deze niet lang meer weg!

2 likes

Ruilen anders?

1 like

Hahah, je bent net te laat! Hij is net de post op en in ruil verwacht ik een SKX009 op saffier aan de deur ;). Mooie chrono overigens!

3 likes

Dat is snel gegaan haha okee jammer!

2 likes

Heb ik nog iets te maken gehad met deze ruilactie of kan ik beter ergens anders naar complimenten vissen? :stuck_out_tongue_winking_eye::fishing_pole_and_fish:

2 likes

Bedankt voor de tip😁

1 like

Hallo mensen,

Ik vroeg me af wat de ervaringen zijn met de 1970 versie, ik zit er naar te kijken, en dan de blauwe variant, en hoewel ik al een forumlid heb gesproken erover ben ik toch benieuwd naar wat meer ervaringen. Zo ben ik wel benieuwd of het horloge wel echt geschikt is voor zwembaden en vakantie etc en of mensen hier ervaringen mee hebben, hiermee bedoel ik dat het horloge er op de foto’s best kwetsbaar uitziet ivm de volledig bedekte bovenkant met glas. Ik heb m hier een paar keer voorbij zien komen dus ik dacht ik vraag het eens😃 gaat dus om dit exemplaar:

Alvast bedankt :smiley:

2 likes

Kan je helaas niet verder helpen met je vraag, maar ik vind die 1970 modellen echt heel nice. Vind van de foto af de witte variant persoonlijk denk de mooiste, of de zilveren kast met zwarte dial. Iemand die toevallig beetje weet waar dit model op gebaseerd/geïnspireerd is?

1 like

Zelf al gevonden :smile: : Exactus Diver Super Compressor

Ik weet niet of ik er inderdaad mee zou willen gaan duiken (geen screwdown crown enzo)
Maar neem wel aan dat die 200 meter niet voor niks op de wijzerplaat staat.

(Heb gelukkig nog een zooitje andere duikers)

Was al best tevreden over mijn DH 1962 maar nu met een nieuwe band vind ik hem zelfs nog knapper!

8 likes

Denk dat ik oor maar eens wat andere banden ga testen!
Volgensmij kan er echt veel op de 1962.
Ziet er goed uit.

1 like

Hij kan wel wat verdragen :wink:

1 like

Je hebt me aangespoord!
Zojuist deze fijne band binnen van Jochem @jp3007. Dat smaakt naar meer! :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes