Dan Henry Only

8 likes

Voorlopig vind ik de zwarte band hem toch het beste staan!

6 likes

Heb mijn 1970 nog niet getoond. Ik hou van leren banden.

12 likes

Vind ik ook.

6 likes

Op 10 oktober besteld bij Dan Henry, gisteren binnengekomen. De 1970 met de prachtige blauwe dial, 40mm en zonder-datum-optie. Voorlopig op de originele blauwe tropic Dan Henry band maar laten.

Prijs was 290 USD (omgerekend 258 EUR op creditcard). Dit is inclusief BTW en verzendkosten.

16 likes

Heel knap die 1970 met blauwe dial!

1 like

Hier vandaag nog eens de 1962. Het zwarte bandje krijgt momenteel het meeste polstijd :slight_smile:

Dome!

3 likes

Hier ook nog steeds de 1962 :grinning_face_with_smiling_eyes: even 2 dagen wat anders om de pols gehad maar nu snel weer terug. Wat een top ding

3 likes

2 likes

Nog eens de Dan Henry vandaag :smiley:

3 likes

Met gebogen spring bars past er ook een oyster bracelet op (deze van een Pagani Design).

3 likes

Deze incoming, nog even een paar dagen wachten.

9 likes

Na is binnen. Heel leuk horloge van het bedrag. Logischerwijze aan de lichte kant, maar ziet er heel cool uit.

4 likes

4 likes

4 likes

Mijn eerste DH

9 likes

12 likes

6 likes

Incoming!

Hij is ZO mooi. Had er al een tijdje eerder over zitten denken, maar hij moet er gewoon komen. OK, het is geen “echte”. Maar ik zit er niet mee. Wordt DH nummer 3; na de 1964 (compax (3 registers is dat!) all silver no date), en de 1972 (black).

De register-configuratie is natuurlijk typisch Venus 170 en Pierce; het mooie is dat ik nu die stomme 24h-register niet heb die anders op de 3 zou zitten bij het Meca-quartz uurwerk dat er in zit. Voor mijn 17 cm pols is de 38 mm ook heel prettig.

Ik zet hem hier neer als-ie binnen is! :partying_face:

8 likes

Gaaf hoor, van harte!

Hier inspiratie om ook de Dan Henry te dragen vandaag!

8 likes