Dan Henry Only

Misschien een domme vraag, maar zou de dikte opgemeten zijn va de onderkant van de lugs of van aan de onderkant van de caseback?
Ook wel sad dat op de 40mm variant er een 24u dial is ipv een 1/10 sec. Weet wel dat het om een ander binnenwerk gaat tussen de 40 & 42 variant.

Na aanleiding van de tip van Metin de Dan Henry 1962 op een president bandje gezet. Ik ben erg fan van deze combi! Jammer dat het nogal een gedoe was om het bandje erop te krijgen (curved endlinks maar wel rechte springbars) dus dat was even prutsen maar het is gelukt!

de DH ging al bijna niet van mijn pols maar nu helemaal niet meer! De andere horloges kunnen de deur uit.

Het gaat hier wel om een ali bandje dus de kwaliteit is niet heel best, maar weet iemand of er een betere kwaliteit president strap bestaat wat zou passen op de 1962?

6 likes

Zoo dat ziet er echt fantastisch uit!

1 like

De foto doet hem geen eer aan! Het is een prachtige combi! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Net binnen! Seiko Flightmaster eruit en de Dan Henry 1963 erin. Ik ben blij met de switch. Het is een veel diepere denim blauw dan ik verwachtte, beetje zoals een Traska Freediver die ik eerder kort in huis had. Mooi!

10 likes

Dan Henry is mijn guilty pleasure :grin:

8 likes

Gaaf! Benieuwd welke maat dit is op welke maat pols!? :grinning:

Het is de 40mm op mijn 16cm pols. Het meegeleverde bandje zit me wat los, maar genoeg alternatieven in huis gelukkig :).

1 like

Ik draag mijn Seiko SARB033 op een WatchGecko ‘Kirkstead’ president bracelet, is ook 20mm. Heel erg tevreden van!

1 like

Overigens net @anon3365753EV zijn 1962 Panda Date overgenomen. Heel benieuwd deze om de pols te hebben!

3 likes

Tof! Bedankt voor de tip, die ga ik onthouden :+1::grinning_face_with_smiling_eyes:

Gefeliciteerd met je aanwinst! :sunglasses:

1 like

Echt een heel fijne bracelet tegen een aanlokkelijke prijs, aanrader!

2 likes

Leuk! Ga je vast veel plezier van hebben!

Toffe combi! Ik ben wel fan van de president bracelet. Als deze Ali band die ik nu heb kapot is ga ik voor die jij hebt :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Gisterenavond de DH 1962 Panda Date ontvangen van @anon3365753EV en al even de bruine en zwarte band getest. Draagt verrassend licht, al zal mijn Padi Turtle die ik die dag aanhad wel wat een vertekend beeld geven :smile:

Qua maat vind ik 'm perfect voor mijn eerder smalle pols.

Heel tof horloge, blij met de aankoop!
Enkele beeldjes…

8 likes

8 likes

Indian summer vibes met deze Dan Henry

Ook eens op staal gegooid, niet slecht!

3 likes

Op een bruine WatchBandit suede strap

7 likes