Dan maar het mes erin!

Ik had al een hele tijd een Piero Magli band te koop staan voor 12 euro inclusief verzenden. Er waren geen liefhebbers helaas. Hij was mij te groot maar ik wilde hem toch gebruiken en heb er daaron een extra gat in gemaakt en een stuk afgesneden. Even de witte zijkanten zwart maken met een stift en nu kan ik hem toch zelf gebruiken. De combi staat prima vind ik.



Mijn beste,

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Goed gedaan jochie :smiley: (tu)

+1:d

Vind het een mooie combi.

Gaatje is wel wat slordig gemaakt. Beter een boortje nemen van bv 2mm.

Staat hem goed, idd mooie combi (tu)

Mooie combi (tu), en voor dat geld kun je nog eens een wat uitproberen.

Mvrgr, Andre

Freddy Schreef:

Vind het een mooie combi.

Gaatje is wel wat slordig gemaakt. Beter een
boortje nemen van bv 2mm.

Ben ik helemaal met je eens Freddy. Ik beschik helaas niet over de spullen die jij hebt. Dan heb ik het nog niet eens over mijn twee linkerhanden. :wink:

Helemaal niks mis mee! (tu)

Voor een paar euro had je bij de Action ofzo zo een gaatjes prikker voor de broekriem. Wellicht helaas ronde gaatjes, maar toch wat strakker dan zo een snee.

Als ik ze nog eens tegenkom, ga ik misschien proberen om met een tang die ronde dingen wat plat te drukken. Hopelijk krijg ik een beetje nette rechthoekige gaatjes daarna.

marnix.moed Schreef:

Voor een paar euro had je bij de Action ofzo zo
een gaatjes prikker voor de broekriem. Wellicht
helaas ronde gaatjes, maar toch wat strakker dan
zo een snee.

Als ik ze nog eens tegenkom, ga ik misschien
proberen om met een tang die ronde dingen wat plat
te drukken. Hopelijk krijg ik een beetje nette
rechthoekige gaatjes daarna.

Klopt die lag bij mijn vader maar ik was te lui om hem op te halen. De band is nu toch naar de Kl**. Het witte stiksel liet los omdat ik daar doorheen gehakt had. :smiley:

Er zit al weer rubber op. Dat is ook het mooiste.

Blijft er alleen maar een mooie gesp over.