Dan nu de arti foto's

Beste leden,

Ik ben vrijdagavond in het vliegtuig gestapt en naar Noord-Amerika gevlogen. Diep in de bossen van Amerika vlak bij de Canadese grens heb ik geprobeerd om mijn nieuwe aanwinst, de GSAR, in zijn natuurlijke omgeving te fotograferen. Stom als ik ben, was ik mijn eigen camera vergeten. Dan vlieg je natuurlijk niet terug, maar leen je de camera van iemand anders. Omdat ik met die camera niet geheel bekend was, moeten jullie het dus maar doen met drie foto’s die gelukt zijn en bovendien de moeite waard zijn om naar te kijken. Hedenavond ben ik uit Amerika teruggekomen om de foto’s snel op dit forum te kunnen posten (was mijn macbook ook vergeten). Enjoy.

Met vriendelijk groet,

Michel

P.S.

Je moet foto’s natuurlijk wel een beetje smeuig opdienen. In werkelijkheid was dit vanmiddag in de tuin van mijn ouders, met de camera van mijn vader.

Leuk horloge en leuke foto’s , maar ik wed dat je er nog betere kan maken, zelf kan ik het niet beter maar her en der op dit forum zie je ook aardige kunstwerkjes , foto’s bedoel ik . Maar alle eer komt het horloge toe !
grtjs

Nog een Rambo…

Leuke foto’s!!