Dan toch maar even voorstellen

Hallo allemaal,

Na lange tijd actief te zijn geweest op dit forum ga ik me toch maar even (kort) voorstellen, is wel zo leuk.
Ik ben Julian (ook wel Jp genoemd door vrienden, maar ik geloof dat deze naam al bezet was), 17 jaar. Veel te jong natuurlijk voor een horloge-enthousiast, want veel geld voor de hobby is er nog niet. Gelukkig hoeft een leuk horloge niet altijd meteen duizenden euro’s te kosten, en zijn er ook betaalbare horloges. Zoals bijvoorbeeld mijn eerste mechanische horloge, de Orient Ray II, die ik een kort jaar geleden aangeschaft heb (en nog altijd elke dag draag). Nu is een collectie van één horloge maar moeilijk een collectie te noemen, dus speel ik al enige tijd met het idee om een Seiko 5 te laten modden. Een beetje variatie kan geen kwaad, toch?

In ieder geval, ik hoop dat jullie niet in slaap zijn gevallen door m’n fotoloze topic, want foto’s plaatsen word een beetje lastig met een slechte telefoon met een nog slechtere camera (ik geef immers liever geld uit aan horloges dan aan telefoons :slight_smile: ). Bedankt voor de aandacht en een fijne week gewenst.

Jp

24 likes

Mijn beste,

Leuk, weer een enthousiaste HorlogeLiefhebber!!
Julian, van harte welkom dan ook binnen de gelederen van dit energieke HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom en veel plezier op HF, Julian. En je bent nooit te jong voor deze hobby, imo! Met het modden van een Seiko kun je alle kanten op en iets (laten) maken dat helemaal aan jouw smaak voldoet, terwijl het niet de hoofdprijs hoeft te kosten. Goed idee, dus!

Welkom op het forum!

Welkom hier!

Welkom op HF Julian !
Nooit te jong… onmogelijk. Ook met weinig geld kun je veel doen in de horlogerie.

attachment-Dirkzwager-boks-high-five-272x164

image

Welkom!

Welkom Julian!

Welkom

Haha JB, leuk man. Volgens mij zijn er meer betaalbare dan onbetaalbare horloges. Dus nog genoeg te beleven.

1 like

Welkom en geniet van al het moois hier

Welkom, Julian en veel plezier op ons forum.

Welkom :+1:

Julian, welkom op HF!

Welkom Julian! Heel veel plezier hier op het forum!

Helemaal niet: prima leeftijd! :+1:

Geneer je niet voor je foto’s.

1 like

image

Welkom op HF, Orient en Seiko (familie) zijn perfecte horloges, veel plezier hier gewenst!