Dan toch ook maar even netjes voorstellen

Wist niet van dit gebruik tot ik de andere voorstellingsposts zag. Vooruit: Ik ben (na mijn horlogecollectie zonder kop en staart) via Marktplaats volledig te hebben verkocht, nu de trotse bezitter van een Omega Speedmaster uit 1967 en van een uiteraard wat nieuwere Broad Arrow.

Heb de Speedmaster (met een werkelijk schitterend caliber 321) inmiddels van de metalen band (1479) ontdaan en er een zwart leren Omega band met clip aan laten zetten.

en zit dan nu ook meer naar mijn pols dan mijn computerscherm te kijken (kan typefoutjes tot gevolg hebben).

De Speedy loopt dank zij de deskundigheid van mijn ‘leverancier’ uiterst nauwkeurig (+ 20 sec. in 6 dagen).
Ik zal uiteraard vooral de Omega onderwerpen nauwlettend volgen en mij trachten te onthouden van quasi deskundigheid en ruzies over wat mooi of juist niet mooi is.

groet Hans CP

mooie klokjes, en natuurlijk ook alsnog welkom

Die zwarte band doet de Omega goed. Van harte met beiden horloge’s en nog veel plezier hier op het forum. :slight_smile: Welkom.

Welkom Hans,

Van harte met deze klassieker. En de BA is ook een beauty…
Je collectie heeft nu zeker al een kop en ook een staart. Belooft wat voor de toekomst :slight_smile:

gr,
Hans Mennink

Welkom.
Een Speedmaster met leren band is heeeeeeeeeeeeeel mooi.

Welkom! Je moet je hier wel thuis voelen: veel speed- en seamaster-fans op dit forum!

Ja, zeker. Hoewel een mooie De Ville mij ook wel wat lijkt…:slight_smile:

hans cp

Een begerenswaardige collectie Hans, erg mooi!

Die heb ik ook lange tijd willen hebben, de power reserve, maar is er nooit van gekomen en inmiddels is de lust weer wat weggeebd. Als ik mijn stelregel van niet meer dan 2 horloges tegelijkertijd kan volhouden zit het er ook niet zo 123 meer in. Heb inmiddels wel een kadidaten-lijstje liggen en daar staat een aantal op waarvoor ik op dit moment meer goesting heb om het zo eens uit te drukken. Maar dat lijstje verandert met enige regelmaat, dus wie weet…