Daniel wellington en high end horloges in 1 winkel.. ?

… In Dublin doen ze daar niet zo moeilijk over.

Zojuist even, per toeval, naar binnen geweest in deze zaak. Wat een assortie zeg, Patek, Rolex, Hublot, Grand Seiko, Omega, Longines en ga zo maar door, was echt even kwijlen.

Dat wilde ik even delen, bedankt :slight_smile: sorry voor de schijtfotos, m’n telefoon is niet heel tof.

17 likes

Voor elk wat wils. Top, toch?

:+1:

1 like

Ja kroket, daar ligt wat binnen zeg!! Is bomvrij glas zeker?

1 like

Prachtige zaak; kan zo naar het Damrak. En 't is een winkel, dus er is heel veel te koop, zeg maar alles. Dus ook een Wellingtonnetje en zo.

1 like

Zal best haha. Gek genoeg kon iedereen gewoon naar binnen wandelen deur stond gewoon open, niet zoals je in Nederland dat je op de bel moet drukken.

2 likes

Als het genoeg geld oplevert, waarom niet? 99% van de klanten voor een DW zullen nooit vragen om korting, passen een paar en zeggen ‘ja doe deze maar’. Als je 3 tientjes kan pakken voor 5-10 mins werk, ben je eigenlijk een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet :slight_smile:

2 likes

Lijkt me wel, zit geen bom in. Ik denk dat het ook glutenvrij glas is zie namelijk geen gluten ook :wink:

11 likes

Klopt alleen je verwacht het niet om dat zo bij elkaar te zien :slight_smile:

2 likes

Dat is wel weer zo natuurlijk.

Ach, bij ons in de winkel liggen ook zeiltouw armbandjes van 30-50 euro, vlakbij Oris, Nomos, Tudor etc.

Altijd leuk die diversiteit. Ook voor de werknemers dat je ook qua klanten gewoon een leuke afwisseling hebt.

1 like

Zeker! Binnen was het alleen wel gericht op high end watches, daar zag ik alleen maar de top merken. Ook de verkopers zagen er uit alsof ze helemaal geen dw enzo wilde verkopen. Maar dat kan ook aan mij liggen.

2 likes

Dat bedingen de merken… :slight_smile:

Ook daar valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Het maakt mij nooit uit wat ik moet verkopen. Mijn loon blijft toch hetzelfde :stuck_out_tongue:. Maar, in their defense… Als je met Doutzen Kroes in bed hebt gelegen, dan neem je geen genoegen meer met Susan Boyle. (10 punten voor de vergelijking)

2 likes

Patek en D.W in 1 winkel:

Kan enkel bij Weird and sons.

:stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Wauw vette shop!

1 like

Ik denk juist dat je zo mensen kan enthousiasmeren voor het uiteindelijk aanschaffen van een horloge in de duurdere categorie. Ik houd altijd wel van een beetje diversiteit.

2 likes

Een horloge van een paar honderd euro lijkt zo wel goedkoper, drempel om te kopen kleiner. Geen geld nu voor een gouden speed Master, dus maar een DW :joy:

1 like