Zojuist even, per toeval, naar binnen geweest in deze zaak. Wat een assortie zeg, Patek, Rolex, Hublot, Grand Seiko, Omega, Longines en ga zo maar door, was echt even kwijlen.
Als het genoeg geld oplevert, waarom niet? 99% van de klanten voor een DW zullen nooit vragen om korting, passen een paar en zeggen ‘ja doe deze maar’. Als je 3 tientjes kan pakken voor 5-10 mins werk, ben je eigenlijk een dief van je eigen portemonnee als je het niet doet
Zeker! Binnen was het alleen wel gericht op high end watches, daar zag ik alleen maar de top merken. Ook de verkopers zagen er uit alsof ze helemaal geen dw enzo wilde verkopen. Maar dat kan ook aan mij liggen.
Ook daar valt ook wel wat voor te zeggen natuurlijk. Het maakt mij nooit uit wat ik moet verkopen. Mijn loon blijft toch hetzelfde . Maar, in their defense… Als je met Doutzen Kroes in bed hebt gelegen, dan neem je geen genoegen meer met Susan Boyle. (10 punten voor de vergelijking)
Ik denk juist dat je zo mensen kan enthousiasmeren voor het uiteindelijk aanschaffen van een horloge in de duurdere categorie. Ik houd altijd wel van een beetje diversiteit.