Daniel997

Leuke ruil gedaan met Daniël. Eerlijke en enthousiaste nieuweling op het forum en in de horloges. Veel plezier ermee @daniel997👍

1 like

Bedankt voor de mooie woorden!

2 likes

Leuke deal met Daniël, eerlijke vent, vlotte afwikkeling.

Tot een volgende keer! :thumbsup:

1 like

Dankjewel voor het compliment😀!

Prettige verkoop ervaring met @daniel997, eerlijke jonge die zijn afspraken na komt!

Zelfde ervaring hier !! Man van zn woord die ondanks een hoger bod op zn horloge zn afspraken nakwam. Daniël bedankt !

1 like

Vandaag een Titus 18kt chronograaf overgenomen van @daniel997
Afgesproken in Rotterdam en de staat van het horloge was zoals beloofd.

Komt zijn afspraken na, en we hebben nog even gezellig zitten babbelen over horloges. Bedankt Daniel, tot de volgende keer.

Vandaag een vintage Zenith overgenomen van @daniel997. Het voortraject - lees communicatie - van de verkoop ging lekker snel en kwam professioneel over. Was een beetje bang om vintage te kopen, maar Daniel gaf me vertrouwen genoeg om dat toch te doen.

1 like

Goede ervaring met @daniel997, komt direct zijn afspraken na en reageert in 1 minuut!

1 like

Horloge verkocht aan @daniel997

Prettige communicatie, deal was snel gesloten!

Hier ook nog even een goede ervaring!
Edox verkocht aan Daniel, snelle betaling en goede communicatie.

Vandaag heb ik met enige moeite afstand gedaan van een mooie Grand Seiko.
Na kennis te hebben gemaakt met @daniel997 wist ik dat het goed zat. Het horloge is bij een echte liefhebber terechtgekomen die even oud is als het horloge zelf en er uren voor heeft gereisd.
Ik heb een prettig gesprek gehad met iemand die een aanwinst is voor het forum.

Mooie Glashütte had je om Daniel! :+1:
En nogmaals veel plezier met de nieuwe aanwinst!

Gisteren een goeie ruil gedaan met @daniel997. Communicatie was goed, vriendelijk, snel en duidelijk. Product absoluut zoals omschreven. Niets op aan te merken! Zeker aan te raden.

Een Tissot PR516GL overgenomen van Daniel. Horloge conform de beschrijving, zeer vlotte verzending en afhandeling en altijd in voor een leuke babbel. Zeker een aanrader!

Een horloge verkocht aan Daniel. De deal was binnen no time rond dus dat was erg prettig. Fijn om zaken mee te doen dus weer +1.

1 like

Seiko alpinist verkocht aan @daniel997
Alles verliep zeer soepel. Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

1 like

Goede verkoopervaring gehad. Daniël communiceert vlot en prettig en is een betrouwbare koper. :smile: :+1:

1 like

Horloge verkocht aan Daniel. Prettig contact, heldere en vlotte communicatie, komt na wat hij zegt. Daniel bedankt :+1:

1 like

Wederom een deal gemaakt met @daniel997. Fijn kerel. Goed contact. Aanrader!

Fijne ontmoeting gehad met Daniel. Zeker een aanrader aangezien Daniel een hele aardige vent is en alles klopte m.b.t de afspraken. Graag tot de volgende keer.

Gr Bram

1 like