DanielFJ

Bandje overgenomen van @DanielFJ

Door eigen fout (miscommunicatie) bijna verkeerde bandje aan Daniël doorgegeven. Uiteindelijk heeft Daniël me beide bandjes opgestuurd. Hartstikke tof!

Bandjes waren prima verpakt in een sealbag en lagen de volgende dag al op de mat! Aanrader!

1 like

Vandaag de Omega Seamaster van Daniel overgenomen. Super gezellig ontvangst en gepraat over onze hobby. Nogmaals dank Daniel! :sunglasses:

1 like

Vandaag een ruildeal met @DanielFJ afgerond. Prima gozer om mee te communiceren; zowel via PB, whatsapp als in het echt. Volledig aan te raden :+1:

Bandjes overgenomen van Daniel, snel een deal gesloten en ontvangen.

Thanks !!

1 like

Ook ik heb van Daniel bandjes kunnen overnemen. Kordaat, netjes, vette aanrader. :slight_smile:

1 like

Bandje overgenomen van Daniel. snelle reactie en snelle levering!
Top ervaring! :slight_smile:

Horloge overgenomen. Makkelijke deal en prima communicatie. Alles zoals omschreven.

1 like

Gisteren van Daniel een horloge overgenomen. Aanrader! Enthousiast, snelle communicatie en duidelijke afspraken. Wat wil je nog meer? Ohja, een mooi horloge!

1 like

Vandaag mijn Tudor Submariner verkocht aan @DanielFJ

Een horloge liefhebber pur sang. Heeft een mooie collectie en weet ook heel goed wat leuks is.

Zelf nog even zijn Explorer mogen passen omdat ik twijfel over de volgende aankoop.

Daniel bedankt en heel veel plezier met de Sub.

1 like

Gisteren een mooie ruildeal gedaan met @DanielFJ. Fijne kerel, soepele transactie en even gezellig gekletst! :+1:

1 like

Opnieuw een fijne deal met mr D, de latte was supertop. Wel jammer dat ik voor ik wegging weer een erruuugggg mooie big block te zien kreeg…wordt weer keuzes maken. :laughing: :joy:
Thanks D, tot de volgende…

1 like

Vandaag een horloge overgenomen van @DanielFJ

Goede communicatie, snelle afhandeling. Super aardige gozer.

Aanrader :+1:t2:

1 like

Vandaag mijn Tudor verkocht aan @DanielFJ
Goeie communicatie vooraf, prima afhandeling.
Al met al erg tevreden met hoe verkoop gegaan is. :ok_hand:t2:

1 like

Gisteren mijn aankoop bezorgd. Snel en prettig contact. Verzending ook snel geregeld, netjes verpakt. Helemaal blij, thanks!

Vandaag een Aquaracer verkocht aan Daniel.

Goede communicatie en komt zijn afspraken na.

Aanrader.