Door eigen fout (miscommunicatie) bijna verkeerde bandje aan Daniël doorgegeven. Uiteindelijk heeft Daniël me beide bandjes opgestuurd. Hartstikke tof!
Bandjes waren prima verpakt in een sealbag en lagen de volgende dag al op de mat! Aanrader!
Gisteren van Daniel een horloge overgenomen. Aanrader! Enthousiast, snelle communicatie en duidelijke afspraken. Wat wil je nog meer? Ohja, een mooi horloge!
Opnieuw een fijne deal met mr D, de latte was supertop. Wel jammer dat ik voor ik wegging weer een erruuugggg mooie big block te zien kreeg…wordt weer keuzes maken.
Thanks D, tot de volgende…
Vandaag een leuke ruildeal met @DanielFJ gedaan. Erg goed contact gehad. Communicatie verliep vlot en deal was snel gesloten. Bij persoonlijke overdracht lekker koffie gedronken en gepraat over onze gezamelijke hobby. Aardige gozer, een echte aanrader👍
Recent een horloge van Daniel overgenomen. Het was een eindje rijden, maar het was het dubbel en dwars waard. Leuke en vlotte kerel. Onder het genot van een bakkie gepraat over horloges en andere zaken. We hadden beide niet zoveel tijd, maar er zal vast nog een volgende keer komen
Afgelopen week een Cartier ballon bleu overgenomen van Daniel. Prettige en duidelijke communicatie via hf. Daarna afgesproken en na een gesprekje en een bakje koffie al snel een deal gemaakt. Betrouwbaar en zeker aan te raden, zoals de meesten al wisten!
Recent een horloge overgenomen van DanielFJ. Een horloge dat nogal lang op mijn verlanglijstje stond en plotseling aangeboden werd. Het contact en de communicatie was zeer vlot en een afspraak voor bezichtigen was vrijwel direct gemaakt. Onder het genot van een lekker bakkie en horlogepraat heb ik het horloge overgenomen. Communicatie, afhandeling en ook nazorg allemaal uitstekend in orde! Prettige ervaring.