DanielFJ

Een Glycine overgenomen van @DanielFJ en dat ging helemaal volgens het boekje; prettige communicatie, snelle verzending en een horloge dat perfect voldoet aan de beschrijving. Aanrader dus! :ok_hand:

1 like

Horloge overgenomen van Daniël. Goede en vlotte communicatie, horloge in uitstekende conditie zoals beschreven. Vlotte deal, aardige kerel. Helemaal prima! Zeker een aanrader.

1 like

Vandaag een prachtige Omega overgenomen van @DanielFJ. Supersnelle reactie, heldere communicatie en klokje werkelijk als nieuw. De man zelf is een echte horlogefan, ik zou direct weer van hem kopen. 100% top.

1 like

Zonet een horloge overgenomen van @DanielFJ. Communicatie liep vlot en correct. Bij ophaling lekker bakje koffie gedronken en wat over horloges geleuterd :slight_smile: Heel aangename koop-ervaring, wat mij betreft een absolute aanrader!

1 like

Vandaag heeft @DanielFJ een horloge van mij overgenomen tot grote tevredenheid. Daniël handelt snel en komt afspraken goed na. Stipt op tijd en alles dik voor elkaar.

Bedankt voor deze soepele en prettige transactie.

1 like

@DanielFJ heeft een Rolex box set overgenomen. Snelle betaling en leuke communicatie! Veel plezier ervan. Aanrader! :sunglasses:

1 like

Aardige, reëele kerel met veel passie voor de hobby. Aanrader!

1 like

Hele fijne ervaring gehad met Daniel. Communicatie was erg prettig en het horloge was precies zoals omschreven. Lekkere bak koffie en gezellig gekletst over horloges. Ik zou zeker nog een keer bij Daniel iets kopen!

1 like

Onlangs een horloge overgenomen van @DanielFJ. Communicatie verliep goed en de verzending was binnen no-time geregeld. Kwam goed verpakt aan en alles naar wens.

1 like

Goede koffie en leuk gesprek, zeker een aanrader voor koop

1 like

Ik heb ook een fijne ervaring met @DanielFJ. Vriendelijke communicatie en een snelle reactie.
4 horlogebandjes overgenomen tegen een scherpe prijs. Super prijs kwaliteit verhouding en extreem snelle verzending. Binnen 24 thuis :+1:
Daniel nogmaals bedankt en tot op het forum.

1 like

Precies dezelfde ervaring met @DanielFJ als mijn voorganger. 3 prachtige bandjes, supersnel verzonden.

Daniel, nog bedankt.

1 like

Bandje van @DanielFJ overgenomen. Snel geregeld en nog sneller verzonden. Bedankt!

1 like

Bandje overgenomen van @DanielFJ, hij had perongeluk eerst het verkeerde bandje op gestuurd, deze mocht ik houden en kosteloos de juiste opgestuurd gekregen! Fijne communicatie en afhandeling :+1:

1 like

Een paar bandjes overgenomen van @DanielFJ … snelle deal, goede communicatie (ook als er iets moet worden opgelost :+1:t3: ).

Tot de volgende keer

Gr.
Gosz

1 like

Bandje overgenomen van @DanielFJ snelle verzending, netjes verpakt, top bandje, :+1:

1 like

Twee bandjes gekocht bij @DanielFJ. Samen met hem door zijn verzamelijk gesnuffeld om de perfecte band voor mijn smalle Roamer te zoeken en een 22mm band voor een modern horloge. Veel geleerd van Daniel en dank voor het inzetten van de nieuwe banden!!

1 like

Met een leuke ruildeal enkele banden overgenomen van @DanielFJ. Was een plezier om te handelen!

1 like

Vandaag een leuke ruildeal gemaakt met Daniel! Communicatie ging zeer vlot en ook de meet was zeer aangenaam!

We zien elkaar vast nog een keer!

Gr

1 like

Twee bandjes overgenomen van @DanielFJ. Vlotte berichtenwisseling, mooie prijs en - ook niet onbelangrijk - de bandjes waren erg goed verpakt in een mini-sealbag die in een standaardenveloppe zat die op zijn beurt weer was voorzien van tape over alle openingen. Een uitstekende manier om te voorkomen dat minder bonafide personen in de verzendketen de inhoud kunnen jatten :+1:t4:

1 like