Danish Design van een vriend

Kan je niet beter je schouders ophalen en denken ‘laat maar, het zal wel’?

Wist je dat het schoon te maken is? :innocent:

1 like

Ja hoor, ondertussen vriendelijk bedankt. :slight_smile:

1 like

Moest ik toch ff heel hard om lachen :rofl::rofl::rofl::rofl:

1 like

Ja met dat concept ben ik bekend. Maar zelfs na een ultrasoon bad van een uur hoef ik deze niet. Plus dat dan het ‘witgoud’ er vast ook van af is :wink:

Hoe meer ik het horloge zie, hoe lelijker ik het ga vinden :stuck_out_tongue: Als je interesse hebt wil ik gerust je prijs doorgeven hoor :stuck_out_tongue:

Oh voor 50 euro gaat em sowieso niet weg… :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

@Rugter Ik heb je advies trouwens aangenomen en er komt volgende week een Russische binnen.

En het horloge aan mijn pols vandaag zal je ook wel herkennen…

1 like

Staat je goed! Dat is toch een stuk fraaier dan die Danish Design😊

Feit… ik hou het met Tissot, Seiko, wat Rusjes, vintage swiss en deze :innocent: die gewoon hartstikke mooi is. Die Seiko op de dail is mijn enige pijnpunt.

Lokaal Deens dialect waarschijnlijk :joy:

1 like

Mijn vrienden gunnen me wat en proberen me niet te tillen… ik zou niet alleen de kosten van het horloge afwegen, maar ook die van de vriendschap.

Verder zou ik als je hem mooi vind er hooguit een 10tje voor betalen. Misschien 30 als je hem zelf heel mooi vind. Maar tweedehands waarde zou nihil zijn dus doorverkopen gaat hem denk ik niet worden.

1 like

Ben wel degelijk zeker van de vriendschap zenne :sweat_smile: Gaat intussen 20 jaar mee, met veel wederzijdse steun. De vraagprijs kwam vooral van zijn vader zijn advies en de absolute onwetendheid van hem. Hij verkoopt zijn inboedel om te verhuizen naar het buitenland.

Heb hem intussen de echte waarde al doorgegeven en vriendelijk bedankt, omdat ik em echt gewoon niet mooi vind.

1 like

Aa dat geeft wel context. Zou mooi zijn geweest als hij er de goudwaarde van had kunnen ontvangen :grin::ok_hand:t5:

1 like