Danish design

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Onlangs kreeg ik een mooi cadeau en ik ben heel bij. Maar ik kan niet te veel feedback vinden van deze merk. Ik aarzelde veel over deze en swr054p1 van Seiko.
Weet iemand over Danish Design? Alles dat ik kan vinden op internet is van de reclames.

3 likes

Deze DD en Seiko zijn beiden quartz en in dezelfde prijsklasse. Je zou ze het beste allebei kunnen passen en dan beoordelen wat jou het mooiste lijkt.

3 likes

Als je er blij mee bent, helemaal prima. Als ik moet gaan uitleggen hoe dit soort merken precies opereren, minder prima. Ik zou me er niet te druk over maken, we praten niet over (westerse dan toch) maandsalarissen hier.

2 likes

dit dus, maar hij staat je goed en als je het horloge met trots draagt en er blij mee bent dan zou ik hem koesteren en het cadeau accepteren zoals deze is. Jouw emotionele stempel eraan hechten en genieten. :+1:

2 likes

Gewoon dragen de Danish Design! Staat je heel goed. Mooi formaat dames horloge. En het belangrijkste heb je zelf al gezegd: “Onlangs kreeg ik een mooi cadeau” en daarom heeft het horloge extra waarde voor jou.

Als je van alles gaat kijken onder welke omstandigheden het geproduceerd is kun je weinig meer kopen wat leuk geprijsd is.

2 likes

Dank jullie wel. Ik weet weinig over horloges maar ik denk hij pass me goed bij :slight_smile: dus ja, ik zal hem wel accepteren en dragen met trots.

2 likes

Gewoon dragen wat je zelf leuk vindt.
En alsnog Welkom bij de club Iris.

1 like

Is het 12 uur of mist er een wijzer

2 likes

Haha gewoon 12 uur

1 like