Dank HF!

Een regel van Tennyson voor je aangepast, beste vriend.

Twilight and evening bell,
and after that the dark!
And may there be no sadness of farewell,
when you embark.

5 likes

Rust zacht Ted. Erg veel respect voor je, om op zo’n extreem heftig moment aan het einde van je leven, toch nog een bericht te plaatsen hier op het forum

3 likes

Rust in vrede

Laat denk ik ook wel zien wat het forum voor iemand heeft betekent en kan betekenen.

4 likes

Ik kan dit niet voorbij laten gaan zonder iets te zeggen, ondanks dat ik hem niet kende. Veel respect voor je keuze, veel sterkte voor de familie en rust zacht.

1 like

Inmiddels iets meer dan een jaar geleden dat dit voorbij kwam, maar het maakt op mij nog steeds indruk…

Ik hoop dat Ted zijn plekje heeft gevonden en, ondanks het voortijdige vertrek, voldaan en trots terug kan kijken!

Bovenal mijn bewondering voor het prachtige eerbetoon van @Jurk in zijn (thans tweewekelijkse) kunstuiting. Echt top!

29 likes

Dit maakt absoluut heel veel indruk!
Alweer een jaar. Wat gaat de tijd snel.
Mooi dat je hier bij stilstaat.

Voor mij is Ted een onlosmakelijk deel van het HF café geworden. Het café is naar hem vernoemd en hij is er altijd.

Het gaat je goed Ted!
En het café zal altijd Café de Blije Beer blijven.
Of soms Barbier the Bald Bear. :pray:t2:

38 likes

Dit, en de tijd vliegt zo snel, echt een topic om stil van te worden.

4 likes

Inmiddels al tig topics gelezen op het forum, maar ga zo af en toe nog even terug naar dit topic of bekijk de aflevering in de fysieke strip. Daar word je stil van…

Ik hoop dat Ted zijn rust heeft gevonden. Fijn om te zien dat hij voortleeft op dit mooie forum.

Al ken je elkaar niet en kunnen werelden zo van elkaar verschillen, deze hobby is toch maar iets moois wat je met medeliefhebbers kunt delen.

Bedankt voor het stilstaan @Dave76!

14 likes

:pray:

2 likes

Of een ongelooflijk mooi, duur, plastic, edelmetalen, mechanisch of quartzhorloge maakt niet uit.

Tempus fugit, voor ons allemaal. Carpe Diem beste leden. Maak van elke dag een mooie, waardevolle dag.

Serge

4 likes

Laat indruk achter!

@Ted: RIP… hopelijk heb je je rust gevonden

1 like

Dit is een prachtige reactie.

Hoe zou het geweest zijn? Om weg te gaan van hier, van alles wat je kent en ooit gekend hebt? Waar ons leven door ging met het verzamelen van horloges, zoeken naar dat ene droom horloge, de onrust in velen van ons.

Voor Ted stond de grote wijzer stil. Prachtig topic dit.

11 likes

Twee weken geleden een mooi eerbetoon van @Jurk

Nu twee jaar na de dag dat er massaal afscheid werd genomen van @MonsterT

En dan kwam afgelopen weekend nog het bericht van @Marc_B1 langs dat een ander forumlid, @Morse ons is ontvallen:

Ook al heb ik de beide leden nooit persoonlijk gekend, het feit dat je samen een gemeenschappelijk hobby hebt en deel uitmaakt van deze zelfde community, maakt dat het allemaal toch een stuk dichterbij komt dan een willekeurig krantenbericht.

Een mooi moment om even stil te staan bij het gemis, maar ook bij de narigheid die thans deze wereld ontsiert. Mensen, laat elkaar in zijn/haar waarde en geniet van iedere dag die jou is gegund!

Ted en Chris, maak er jullie feestje van, waar jullie nu dan ook moge zijn!

19 likes

Dit topic heeft in mijn gehele periode als lid van HF het meeste indruk op mij gemaakt!

Vandaag is dat inmiddels weer 3 jaar geleden, maar dat maakt de emoties van het bericht er niet minder op.

In dat kader, een moment om even stil te staan bij het ontvallen van MonsterT, maar ook net iets meer dan een jaar geleden Morse en eerder dit jaar Horlogeopa

38 likes

Zeker. Het is een mooie dag hier, met een prachtige blauwe lucht. Een mooie dag om even stil te staan bij hen die ons ontvallen zijn, de mensen om ons heen en bij het leven zelf.

9 likes

Wat een vreselijk naar bericht… Ik weet even niet hoe ik hier op moet reageren. Dat het hiernamaals, als dat er is, maar beter voor jou mag zijn.

4 likes

Mooi om hier bij stil te staan en @Dave76, fijn dat je het bericht weer zichtbaar maakt. Een mooie dag allemaal!

7 likes

Dank voor het onder de aandacht brengen. Ik zie dit topic nu voor het eerst. Moet er gewoon bijna van janken. Ligt aan mij, zaken als deze boeiden me vroeger allemaal geen r**t. Sinds kinderen en naderende midlife ben ik gewoon een slappe zak geworden. Goed om eens in de zoveel tijd stil te staan bij degenen die ons zijn ontvallen. Het leven gaat al zo snel.

21 likes

Goed dat je hier ook op deze manier bij stil blijft staan! Hoe hechter het forum wordt, hoe groter de verliezen.

Herkenbaar :pray:t2:

15 likes