Bon voyage, heel veel sterkte voor je nabestaanden
Wat een moedig besluit en mooi om dit straks te doen in aanwezigheid van uw dierbaren. Heel veel sterkte voor u en uw nabestaanden.
Hallo Ted, ik ken je niet persoonlijk, maar ik heb veel respect voor je beslissing, die zoveel moed vraagt.
En ook dat je hier afscheid neemt, bedankt daarvoor.
Ik wens je morgen een mooi afscheid, zoals jij dat wenst. En veel sterkte voor jouw dierbaren die jou moeten laten gaan.
Bon voyage
Goede reis Ted. Bedankt voor je bijdrage hier en een mooi en rustig afscheid van deze wereld gewenst, temidden van je dierbaren.
Jee, Ted. Dat is inderdaad heel heftig…
Ik hoop dat je de rust mag vinden, na deze waarschijnlijk vermoeiende strijd met daarbij behorende teleurstellingen.
Ik kan mij niet voorstellen hoe deze periode moet zijn om mee te maken, in de onzekerheid van wat na dit moment komt. Desalniettemin hoop ik verder dat de mooie voorstellingen van wat na de dood op ons wacht, jou inderdaad in het verschiet liggen!
Ik wens jouw nabestaanden heel veel sterkte in het verwerken van het verlies, ondanks dat dit blijkbaar een moment is waar jullie gezamenlijk naartoe geleefd hebben.
Mocht je de mogelijkheid hebben om te laten weten hoe het ‘hierna’ is, laat dan nog eens wat van je horen!
Veel sterkte aan de nabestaanden en dat het een mooi uiteinde mag zijn
Waardig, ook dat je het met ons deelt. Het ga je goed.
Vaarwel, rust zacht. En veel sterkte gewenst voor jou en je nabestaande.
Bedankt!
Goede reis!!
Jeetje wat een moedig besluit. Mooi dat je dit bericht nog deelt. Vaarwel.
Sterkte voor iedereen
rust en vrede toegewenst en heel veel sterkte voor je naasten.
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.
This topic is temporarily closed for 24 hours due to a large number of community flags.