Dank HF!

:pray: :stars:

Ik wens je alle rust toe, Ted!

Beste Ted,

Helaas heb ik je niet persoonlijk leren kennen. Maar jouw bericht raakt mij wel heel erg…

Ik wens jou en de jouwen heel veel sterkte toe, in deze moeilijke momenten van het moeten loslaten van wat je zo lief is…

Harry.

3 likes

Ted

Sterkte aan jou en je fam en vrienden.

Alle liefde Ted, rust zacht morgen…

Zeg in jezelf, dat je gelooft dat Jezus de Zoon van God is, dan heb je het eeuwige leven man…

3 likes

Goede reis en rust zacht.

Poeh Ted, ik hoop dat je rust vindt en hoop dat je nog een paar goede momenten zult hebben met je naasten. :+1:

1 like

Ted goede reis! Sterkte morgen voor jou en je nabestaande inde dagen/ maanden daarna. Ik hoop dat ze veel mooie herinneringen met en aan je hebben en dat je voortleeft in hun harten. Tot een volgend leven!

Ps ik hoop dat iemand met veel trots jou DJ zal dragen!

Wat een heftig bericht.
Goede reis Ted en veel sterkte voor je familie en vrienden.

Wat een heftige mededeling, @MonsterT .
Ik heb je niet gekend, maar toch komt hij hard binnen.

Vandaag, 14 maart, zou mijn broer 54 geworden zijn. Hij mocht slechts 31 worden.

Voor jou heb ik dezelfde boodschap als vanmorgen in de familie-App.

Spreuk van de dag:
"dood ben ik pas als jij me bent vergeten"

:wink::muscle::kissing_heart:

Goede reis, Ted

17 likes

Goede overtocht man. Ken je niet en toch raakt je bericht me echt. Ik wens degenen die achterblijven heel veel kracht en sterkte en dat je in liefde en mooie herinnering bij mag blijven. Vaarwel.

Heftig om te lezen dit. Respect voor je besluit. Sterkte voor jou en je naasten.

Beste Ted,

Ik ken je niet maar je bericht raakt mij.

Hopelijk kun je terugkijken met een lach op je gezicht.

Ik wens je het allerbeste toe voor wat er komen gaat!

Beste Ted,

Ik ken je ook niet maar je bericht raakt mij ook.

Sterkte voor je nabestaanden!

Vaarwel :pray::heart:

Je topic-start leek alsof je je grail gevonden had, en wellicht is dat ook wel zo na 2 jaar.

Ik hoop dat je het goed gaat hebben :clap:

Hoi Ted. Enorm respect en begrip voor je beslissing. Ik weet hoeveel water er door de zee moet voordat je mag doen wat je nu gaat doen.

Vier jaar geleden heeft mijn moeder dezelfde beslissing genomen. Het is voor de nabestaanden vaak een bittere pil, ook al begrijpen ze het maar al te goed. Die wens ik dan ook veel sterkte toe.

Het ga je goed aan de andere zijde!

2 likes

Potverdorie wat heftig! Ik hoop dat je een mooi leven hebt gehad en misschien een hoop afleiding hier op het forum. Het gaat je goed :pray:t2:

Salut!

Ga in vrede! Sterkte.

Beste Ted,

Veel sterkte, en het ga je goed!