Dank HF!

Rust zacht

Jeetje Ted, ik ken je dan wel niet maar ik hoop dat je een mooie reis tegemoet gaat. Ik kan me er geen voorstelling van maken hoe dit voor je zal zijn. In ieder geval hoop ik dat je nog een paar mooie uren hebt samen met je dierbaren en heel veel sterkte voor je nabestaanden.

Erg moedig allemaal!

Hopelijk kunnen jij en je naasten op een mooie waardige manier afscheid van elkaar nemen in deze laatste uren!

Wat een bizar moment dit Ted. Maar wat voor jou waarschijnlijk telt is dat het goed is zo…

Bedankt, hoewel ik je niet ken en zelf nog niet lang lid ben van HF ben jij waarschijnlijk 1 van de mensen die HF gemaakt heeft wat het nu is.

Het gaat je goed. En mooi pronken met de DJ36 in het hiernamaals. Goede reis.

Ik wens je een fijne laatste dag toe en je dierbaren veel sterkte :muscle:t2:

Jemig wat heftig zeg, ik hoop dat je nog fijne laatste momenten hebt (gehad). Ik weet niet wat ik moet zeggen, sterkte aan de nabestaanden!

Ha ted,

Ik heb je niet gekend.

Sterkte/ succes morgen.

Geen flauw idee wat ik je moet toewensen maar ik wens jou en je familie het beste!

Heel veel sterkte morgen, dat je veel rust mag ervaren.

kaars-overlijden

7 likes

Wauw… niemand hier kan zich daarin verplaatsen. Het beste kerel.

Ontzettend veel sterkte gewenst voor jouw en je familie, vrienden en naasten!
:pray:t2:

Ted,

Geniet van je naasten om je heen. Een moedig besluit, dit komt wel even binnen.

Sterkte voor jou en je naasten.
Maak ze gek daarboven!

Ik ben er stil van. Maak er een memorabele laatste avond van en al het beste voor je nabestaanden.

Jeetje, heftig om te lezen.
Sterkte voor uw nabestaanden.
En dat u uw rust mag vinden🙏

De tijd staat hier even stil, enige tellen duurde het voordat ik begreep wat je zei. De reacties hier zijn hartverwarmend.
Goeie reis :wave:

1 like

Ondanks ik je niet ken valt zoiets toch zwaar, de dood is moeilijk te bevatten, maar hetzelf registeren lijkt mij helemaal apart. Wetende dat je er morgen niet meer bent ondanks dat dit het beste is, heftig.
Mocht het nog kunnen: doe vanavond alles wat je nog wil. Sterkte aan alle nabestaanden en maak er iets moois van.

Ted bedankt voor je inbreng op dit forum.
Geniet van deze laatste momenten en succes daarboven. Bedankt voor jou laatste groet aan ons :sparkles:

1 like

@MonsterT Chapeau! Ik hoop dat je alles waar je naar verlangde in het leven het kunnen waarmaken. Dat je er met volle teugen hebt mogen van genieten. Het stopt hier niet ,morgen gaat alles weer verder alleen op een andere manier. Veel sterkte voor jouw en je dierbare. Ik wens je nog de beste avond en ik zal morgen aan je denken. Geen dag of doei maar tot ziens.

Vaarwel. Een goede reis gewenst en heel veel sterkte voor je nabestaanden. Dat jij je rust mag vinden.

De dood is bitterzoet.
Bitter is het verlies
Maar zoet is de verlossing

Sterkte…

4 likes