Heel veel sterkte voor de nabestaanden gewenst.
Goede reis, Ted.
Heel veel sterkte voor de nabestaanden gewenst.
Goede reis, Ted.
Ted: ik ken je niet maar heb respect voor je besluit. Sterkte
Goede reis en veel sterkte voor de nabestaanden
Ik wens je het beste Ted. Ik heb respect voor je besluit.
Ted, ik ken je vooral als het beertje aan de bar in het HF-café. Je berichten op HF en instagram teruglezend bewonder ik je positieve instelling en de toon waarop je dit aankondigt. Sterkte en een goede reis.
Wouw hard om te horen sterkte, ik wens jou en je familie alle steun en liefde toe. Ben er van geschrokken.
Ted, sterkte. Ik ken je niet persoonlijk, maar je bericht doet me veel. Bedankt voor je inbreng op het forum, dat nu een mooi lid gaat missen. Ik wens je familie en vrienden veel kracht in deze moeilijke tijd.
Zie het niet als een belediging dat je topic even gesloten werd, Ted. Iemand vond het nodig om te oordelen over jouw keuze. Maar dat kan je momenteel waarschijnlijk aan je achterwerk oxideren! Jij bent zó ontzettend moedig! Ook al ken ik je niet persoonlijk, weet ik zeker dat ik schouder aan schouder met je zou staan in het gevecht dat het leven kan zijn. Het hiernamaals krijgt er een enorm sterke ziel bij. Zoals ik al eerder zei: see you on the other side and give 'em hell up there!
Ik vind heftig om dit te lezen. Ik wens je heel veel sterkte en en hele goede reis!
Zeer heftig om dit te vernemen, Ted. Maar ook heel moedig. RIP, Ted en sterkte voor de personen die om jou geven.
Heftig zeg, weet echt niet wat ik zeggen moet.
Bedankt voor je bijdragen aan het forum en nog fijne uren gewenst met iedereen die je dierbaar is.
Heftig Ted.
Ik hoop dat je vindt wat je zoekt.
Goeie reis.
Vaarwel Ted, heel moedig. Sterkte voor jouw naasten.
Ik had het Ted gevraagd of hij hier OK mee was en hij heeft nog ruimte gevonden om hierop te antwoorden. Ik ga mijn uiterste best doen! Voor Ted.
Wow. Woorden schieten tekort. Je reis is niet ten einde. Dit was slechts het begin!
Ted, tot aan de overkant. Het ga je goed.
Het einde zal voor jou waarschijnlijk een bevrijding zijn Ted, dat was het bij mijn schoonvader in ieder geval wel. Alvast sterkte voor je naasten.
Het ga je goed Ted. Hopelijk vind je de rust waar je misschien al even naar zoekt. Moedige beslissing!!
Pffff…sterkte Ted. Ook voor de achterblijvers.
Hoe diep moet je gezonken zijn als je een topic (dicht)vlagt van iemand die op een waardige, uiterst te respecteren, manier hier afscheid wenst te nemen? Als je het niet met de beslissing van TS eens bent, kan je het op z’n minst respecteren en NIET vlaggen maar uitloggen…
Manmanman…
Edit: n.a.v. P.B. welke ik heb gehad (en om misverstanden en verdere discussie te voorkomen) verzoek om niet te reageren / vlaggen op inhoudelijke reacties aangaande de te respecteren beslissing van TS