Dank HF!

Goede reis morgen, Ted. Ik wens je het het allerbeste toe aan de andere kant.

Heel veel sterkte voor jou, Ted, en iedereen die je dierbaar is!

Sterkte voor jou en voor je dierbaren!

Na 2 jaar vechten heeft u de rust verdiend.

Volgens mij heb ik je niet gekend, maar bedankt voor het afscheid nemen hierzo voor allen die je wel hebben gekend.

Veel sterkte voor de nabestaanden, en voor jou: rust zacht.

Man, da’s heftig … goede reis Ted ! :facepunch:

Beste Ted,

Ik wens je een waardig afscheid morgen.
Heel veel sterkte!

Groet,
Mark

Sterkte en een goede en vredige reis

Veel sterkte, tjonge wat een heftig bericht.

Stil ben ik nu. Ik denk na over de woorden die ik je nog wil meegeven. Hebben woorden nog waarde op momenten als deze voor jou? Ik weet het niet.

Ik hoop dat jij alle woorden hebt uitgesproken, dat jij rust en vrede hebt gevonden. Ik denk ook aan jouw naasten, die deze laatste nacht in gaan met de wetenschap het na morgen zonder jou te moeten doen. Dank je wel dat je dit met ons hebt willen delen.

Ik wens je een goede reis en voor je naasten wens ik dat de mooie herinneringen het verlies mogen verzachten.

13 likes

Respect, mooi en heel bijzonder dat je van dit forum en zijn gebruikers afscheid neemt Ted. Dan moet dit forum toch wel iets heel speciaals zijn.
Goede reis en wellicht zien we elkaar eens…

2 likes

Zoekend naar woorden, die tekort zullen schieten, wens ik al je naasten rust en sterkte. Salut :pray:

Ted, Bon Voyage! Een dapper besluit. Ik wens je alle rust en vrede toe.

Beste Ted, ik ken je niet en toch zit ik hier met tranen in mijn ogen de berichten te lezen. Het grijpt mij naar de keel. Kan niet anders zeggen hoe moedig ik je vind , heb een diep respect voor je. Vaarwel , sterkte voor diegene die jouw dierbaar zijn.

2 likes

Ik schrik hier erg van, maar wat een waardig afscheid.
Ted, bedankt voor alles…

[quote=“Vogelenzang, post:227, topic:253887”]
als eerbetoon aan @MonsterT een dagje horloge-loos.
[/quote] voor de vriend van het forum:

3 likes

:pray:

Moedig besluit. Veel respect en mooi dat je hier nog even dag zegt. Verder heb ik geen passende woorden. Ik wens je zon op je pad.

Veel sterkte voor jou en de mensen die je liefhebben.
Goede reis .

Wat een heftig bericht zeg.
Hopelijk blik je tevreden terug en vol vertrouwen vooruit. Goede reis.
Sterkte aan de nabestaanden.