Sterven maakt leven. Respect voor hen die dit kunnen aanvaarden. We kennen elkaar niet maar je moed verdient alle respect in de wereld.
Ted, we kennen elkaar niet maar ik vind je een moedig man. Helaas ken ik de situatie van dichtbij.
Weet dat je niet hebt opgegeven maar hebt gestreden.
Ik hoop voor je dat je nog even kunt genieten met de mensen waar je om geeft. Take care en doe ze de groeten daar Geen gedag maar tot ziens! Mooie reis
Take care Ted… safe travel.
Heel veel sterkte Ted aan jou en al jouw dierbaren!
Een waardig afscheid en goede reis toegewenst🙏🏼
Een goeie reis en heel veel sterkte voor je naasten.
Sterkte Ted, heel veel rust toegewenst en sterkte voor je naasten.
Vreselijk.
Maak ze gek daar boven.
Voel de liefde van de mensen om je heen!
Dat verdient hij echt.
Heftig maar dapper besluit. Sterkte Ted het ga je goed.
So Long and Farewell Ted.
Goedemorgen Ted, even geen woorden zo op de vroege ochtend.
Deze wilde ik je nog meegeven, helaas heb je er nog maar weinig van…
Time:
Veel sterkte voor jou en je nabestaanden🙏
Als er 1 lied is dat mij zo hard kan raken is het dit Meesterwerk !
Heel erg veel sterkte gewenst voor jou en je nabestaanden
Man man pff
Goeie reis
Een voorspoedige reis.
In stoffelijke vorm is alles eindig , de herinneringen die je achterlaat en de energie van jouw persoon zijn voor eeuwig.
Sterkte ⚘
Net als bij mijn vader zijn dag twee jaar terug is het prachtig weer en konden wij zeer positief zijn besluit accepteren. Heel veel sterkte en wanneer je zo ziek bent heeft iedereen er heel veel vrede mee ook wil je natuurlijk nooit een dierbare verliezen.
Toch één van de eerste dingen waar ik net, bij openen van HF, aan dacht, het afscheid van Ted van vandaag, waarin hij het tijdelijke voor het eeuwige zal verruilen…
Een mooi en waardig afscheid toegewenst Ted, omringd door hen die van jou houden en waar jij van houdt.