Dank HF!

Bijzondere mensen sterven niet. Safe travels Ted!!

2 likes

Het ga je goed Ted. Dit is waar ik je nog van ken: de prachtige fotoshoot van de overhandiging van de HFLE P1lot One op Vliegveld Teuge. Een man met veel passie, ook voor horloges. Nogmaals bedankt voor de mooie foto’s.

36 likes

Ted, ik wens je veel sterkte.
Ik weet niet wat en of je gelooft, maar ik wens je een vredevolle toekomst…

@ Het horlogeforum: de relativiteit van dat stukje prachtige mechaniek rondom onze pols wordt nu wel pijnlijk zichtbaar…

Er zijn veel belangrijker dingen in het leven om je druk over te maken.

Anderzijds is het mooi en hartverwarmend om al deze mooie, respectvolle en steunende reacties te lezen. Een forum met een hart op de juiste plaats - en dat is ook waar jij zal verblijven, Ted: in ons hart.

12 likes

:pray:

1 like

Goede reis Ted.

Vaarwel

Ik las je mooie en evenwichtige bijdragen net nog en dat riep herkenning op. Je deelde met ons mooie momenten, het huwelijk van je dochter en een mooi cadeau aan je vrouw.

Ik wens je toe de woorden van Psalm 39 vers 8, waar mijn moeder zich aan kon vast houden toen haar einde kwam.

A Dieu.

Hans

10 likes

Tot in de volgende Ted.

Het ga je goed Ted. :four_leaf_clover::pray::hearts:

Dit komt hard binnen. Dank voor je aanwezigheid en mooie bijdragen.

May the wind always be at your back and the sun upon your face. And may the wings of destiny carry you aloft to dance with the stars.

Beste Ted, een intens mooi afscheid toegewenst tussen je geliefden toegewenst en save travels!

3 likes

veel sterkte

Het gaat je goed Ted, maak er een mooie reis van op een plek waar de tijd zo irrelevant is.

1 like

Sterkte Ted en naastbestaanden, hopend op een waardig en mooi afscheid.

Wat een heftig bericht Ted. Sterkte en veel zegen voor jou en je familie.

We denken vandaag aan je :pray::pray::pray:

4 likes

Goede reis Ted!

:pray:Ted.

1 like

Respect en bewondering :pray:

Vandaag de DJ36 aan de pols voor Ted.

Rust zacht.

2 likes