Beste Ted,
Ik wens je de rust toe die je zoekt.
En saamhorigheid en liefde voor jouw nabestaanden.
En respect voor de zorgverleners die je helpen jouw laatste wens te vervullen.
Beste Ted,
Ik wens je de rust toe die je zoekt.
En saamhorigheid en liefde voor jouw nabestaanden.
En respect voor de zorgverleners die je helpen jouw laatste wens te vervullen.
Alle rust toegewenst Ted
Ik heb hier ook weinig woorden voor. Ik hoop dat het einde mooi is, met de mensen die het leven de moeite waard hebben gemaakt. En datzelfde hoop ik voor wat er na komt. Dat het leven na de dood stiekem veel leuker is. Met alleen maar mooie vrouwen en goede vrienden, en alle Rolexen die je maar wil. Dat de struggle met je ziekte de moeite waard was.
Een mooie reis gewenst Ted, dat de herinneringen voor altijd mogen blijven bestaan bij je nabestaanden.
Veel kracht toegewenst aan jou en je naasten!
Zonder verdere woorden . . . Ted
Heftig, ik ben even sprakeloos. Veel sterkte aan je omgeving gewenst…
We gaan je missen Ted / @MonsterT!
Safe travels en rust in vrede. Heel veel sterkte voor de nabestaanden.
Die zag ik niet aankomen. Heel heftig.
Goede reis.
Goede reis en rust zacht…
Ik hoop dat jij de rust krijgt waar je naar verlangt.
Beste Ted,
Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt en wat mooi dat je zelf de invulling aan dit besluit hebt kunnen geven. Moge je nabestaanden in vrede verder kunnen.
Rob
Velen zullen dit prachtige eerbetoon al gezien hebben, maar wou em ook hier even koppelen.
The song is ended, but the melody lingers on…
Rust zacht.
Goede reis en rust zacht.
Alle goeds gewenst. Een zéér moedig besluit!
Heel veel sterkte gewenst aan de nabestaanden. Goeie reis en rust zacht!!
Goede reis & rust zacht…
Helaas afgelopen maand ook in eigen kring mee gemaakt, sterkte ook voor de nabestaanden
Ik heb Ted leren kennen jaren geleden al als een echt horloge liefhebber en muziek liefhebber. Veel dezelfde interesses en zo groeide een speciale band eerst als klant later als maat. Vele malen elkaar gezien thuis en bij hem om over de hobby te kletsen en gezellige meetings en etentjes. Heb ook gezien wat zijn ziekte lichamelijk met hem deed. Ik vond het wel erg opmerkelijk dat zijn nuchtere kijk op het leven en positiviteit en wil om tot het niet meer zou gaan nog sterker was dan daarvoor. Heb ook erg veel geleerd van hem om anders naar zaken te kijken in het leven. Hoe moeilijk ook.
Blij dat hij met zijn geliefden nog mooie reizen heeft kunnen maken en dat ie enkele ‘grails’ nog heeft kunnen dragen.
Ted dank dat ik je heb mogen leren kennen. Hermy en kinderen veel sterkte. Time flies too fast and time stood still today. D’n T@ gaat. Alway on my mind. Till we meet again zoals je zei.
Goeie reis Ted …