Geen woorden…sterkte aan de famillie
Allemensen zeg. Dat is heftig. Woorden schieten tekort.
Tof dat je ons meeneemt in je afscheid. Het was fijn om je als lid gekend te hebben.
Salut!
… heftig…
Sterkte…
Dat is een heftig bericht Ted! Zet hem op nog even en heel veel sterkte gewenst voor de nabestaanden komende tijd.
Een moedig besluit.
sterkte Ted en voor je nabestaanden,
we zien elkaar wel in een volgend leven.
Het moet heel onwerkelijk voelen om het einde in eigen hand te nemen. Ik heb een tijd in de levenseindeindustrie gewerkt en kan het mij nog steeds niet voorstellen. Veel sterkte.
Sterkte voor jou en je familie vandaag en morgen.
Edit: een like gegeven. Niet als in “ik vind het leuk” , maar als waarvoor een hart staat: Het doet me wat en leef met je mee.
Heel veel sterkte voor jou en je nabestaanden!
Wat k.t zeg. Woorden schieten tekort.
Je sterkte wensen lijkt mij wat nutteloos in dit stadium, deze ronde houdt gewoon op.
Ik hoop alleen voor je dat het een mooi moment wordt, met mensen om wie je geeft, en in alle vrede. Met misschien vooraf, vanavond nog een leuk samenzijn. Als dat er in zit. Omdat dat gewoon cool voor jou en je dierbaren zou zijn.
Sterkte voor jou en de nabestaanden.
Pff heel heftig…
Het is een mooie manier om te gaan, tussen de mensen waar je van houdt.
Safe travels Ted.
Jeetje, dat is heftig!
Alle sterkte de komende uren. Bedankt voor je post!
Zet me toch weer met beide beentjes op de grond. En besef weer hoe dierbaar alles is.
All the best…
Goede reis man. En sterkte voor hen die achterblijven…
Damn…ben er stil van…
Wij zien je weer in het grote horloge Walhalla.
Sterkte aan familie.
Goede reis en ik wens je rust en vrede omringd door je dierbaren.
Een mooi laatste moment met je nabestaanden gewenst! Leuk je ooit ontmoet te hebben.
Bor
Moedig en sterk om afscheid te nemen door dag te zeggen op HF. Dank.
Ik wens je een behouden vaart naar de andere kant. Dapper om de regie in eigen hand te houden.
Alle goeds.