Dank HF!

Oeh, een heftig bericht. Mooi dat je het initiatief bij jezelf houdt. Heb dit van dichtbij meegemaakt en heb dit als een heel waardig/mooi einde bevonden temidden van dierbaren.

Sterkte! :facepunch:

1 like

Goeie reis Ted…

Sterkte voor je nabestaanden.

Een goede reis en sterkte voor de nabestaande.

Sterkte. Nog een laatste wens hier?

veel sterkte,
:disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Goede reis, ik wens u zon op dit laatste pad! :sunny:
Sterkte voor de nabestaanden :pray:

Ted, ik weet het ook effe niet.

De wereld staat in brand & elk huisje z’n kruisje. Sterkte voor je nabestaanden, rust zacht.

Heftig. Goede “reis” naar een hopelijk prachtige bestemming.

Bizar. Het is een bizarre tijd voor voor jou en ook voor jouw omgeving, de laatste avond en de laatste uren (samen). Wel mooi dat je de gelegenheid is gegeven om zelf het heft in handen te nemen. Sterk in zwakke tijden, respect daarvoor. Na twee ongetwijfeld zéér zware jaren komt er nu een soort van ‘rust’ voor jou, dat wens ik je dan ook. Rust.

Héél veel sterkte Ted, voor jou en de jouwen! :pray: :four_leaf_clover:

5 likes

Heftig Ted.
Heel veel sterkte voor je gezin en voor jou.

Pfffff wat verschrikkelijk. Mijn vader heeft deze keus ook gemaakt op 24 deceber 2019. We stonden er allemaal achter. Veel sterkte voor de familie en vrienden. Hoop dat je net zo een mooi leven hebt gehad als mijn pa.

5 likes

Verdorie, heftig Ted.
Na zo lange tijd, eindelijk rust gok ik. Het leven zit raar in elkaar. Sterkte voor de nabestaanden.

Pff stil van Ted.
Heel veel sterkte voor jou en je nabestaanden.

Wow. Ik ken je niet persoonlijk Ted maar vind het heftig om te lezen. Veel sterkte aan jouw nabestaanden. :pray:

3 likes

Woorden schieten tekort. Vaarwel Ted!

Geen woorden voor…
Toch een poging: dapper, goede “reis” en sterkte voor de mensen die achter blijven :muscle:t2:.
:clinking_glasses:

Heftig man, veel sterkte en kracht voor jou en je nabestaanden :confused:

Sterkte Ted.

Sterkte!!!

Sterkte Ted