Woorden schieten tekort, vaarwel.
Vaarwel
Beste Ted, ik ken je niet persoonlijk, maar ben ontzettend onder de indruk van wat ik lees. Ik wens je nog een mooi samenzijn met degenen die je dierbaar zijn, een goede reis en wie weet tot ziens.
Heel veel sterkte Ted.
Wat een heftig bericht Ted. Ik heb je niet gekend, maar wens je nog mooie laatste momenten met je dierbaren. Sterkte aan de nabestaanden.
Heel veel sterkte
Mijn beste Ted,
Hoe vruchteloos is het zoeken naar een paar woorden,
naar een pakkende zin,
bij zo’n plotseling heengaan,
bij een streep door het leven,
door zo’n dag in de min!!
Sterkte, voor jou en al die je lief zijn.
Gezegende vrede en alle goeds,
Denk dat de meesten er hier ook wel eens over hebben nagedacht: hoe zal het zijn, hoe zal het gaan?
Als het maar met respect gebeurd snap ik het wel.
2 jaar terminaal is ook niet je dat, daar kunnen wij ons geen voorstelling van maken .
Goeie reis Ted, maak ze gek daarboven
Heftig! Geniet de laatste uren en het ga je goed, ook na dit leven.
Dapper !
Dit is voor het eerst dat ik een like geef en hem niet gepast vind.
Heel moedig, iets anders kan ik niet zeggen.
Vaarwel, sterkte voor morgen.
Dapper en moedig besluit. Veel sterkte voor je geliefden die achterblijven.
Moedig… Geniet van de laatste momenten, alle sterkte morgen.
Goede reis.
Phoe, dit komt wel even binnen zeg. Erg dapper van je om zo’n besluit te nemen. Sterkte voor de nabestaanden.
Volgens mij zal je Speedmaster je begeleiden bij je exit?
Ground control to major Ted?
Maak er wat moois van!
@MonsterT Het was een mooie tijd, mooie horloges en samen leuke dingen meegemaakt. Ik ga je missen. Geniet nog even van elkaar.
Geniet van deze mooie momenten en geef je naasten de herinnering waar ze de komende tijd op kunnen teren.
Beste Ted, leuk je eens ontmoet te hebben tijdens een RF borrel. Veel mooie Rolexen van je voorbij zien komen en ook eens een gekocht van je. Verschrikkelijk dat je ons moet verlaten. Sterkte morgen met deze moeilijke dag.
Rest in peace