Kan het niet beter zeggen… Maar dat heb ik wel vaker bij @Fate_Amenable_To_Change
Ik wens je dat je laatste momenten zijn zoals je had gewild Ted
Sterk van je, dat je zo’n moedig besluit kunt nemen. Sterkte aan je geliefden en naasten, hoop dat je nog een fijne laatste dag hebt gehad, de zon scheen vandaag duidelijk met een reden.
Heel moeilijk om dit zo te lezen, ik wens je nabestaande heel veel sterkte. Geniet nog even van je vrienden en familie.
Pfff heftig, heel veel sterke aan jou en je geliefden.
Heel veel sterkte voor jou en iedereen die naast je staat!
Moedig en waardig, al m’n respect. Ik wens je alle schoonheid en sterkte voor wie je graag ziet.
Allemachtig! En dan maken mensen zich druk over mogelijk gebrek aan wc papier. Benen op de grond weer!
Nog een aantal mooie, waardevolle uren gewenst.
Voor de nabestaanden, veel sterkte!
Bedankt dat je ons hebt geïnformeerd en mooi dat je hier plezier hebt beleefd.
Ik hoop dat je op een mooie manier afscheid hebt kunnen nemen (of nog gaat nemen) van je familie en vrienden.
Ontroerd en stil ben ik
Ik hoop dat dit topic volledig door z n dak gaat en daarmee een staande ovatie word voor jou.
Wow, dat is heftig. Loopt me koud over de rug. Sterkte en goede reis. Dank voor het delen.
Wat een intens en heftig bericht… Ik ken je niet, maar pfff, deze komt wel binnen…
Heel veel sterkte gewenst. Zeker ook voor de nabestaanden.
Daar draag ik in dit geval heel graag aan bij!!
Ook ik word hier stil en verdrietig van…
Ted, rust in vrede.
Normaal heb ik voor alles een antwoord klaar…
Nu kan ik slechts zeggen: vaarwel, meer kan ik niet bedenken bij dit nieuws dat je brengt.
Sterkte aan de nabestaande.
Heel veel sterkte gewenst voor jou en iedereen om je heen!
Rust in vrede beste Ted. Sterkte toegewenst aan de mensen die je lief hebt.
Ik heb hier geen woorden voor. Maak er wat moois van vanavond!
Veel sterkte aan de nabestaanden🙏
Heftig… hopelijk heb je ondanks alles mogen genieten!
Sterkte voor je geliefden.
Komt echt binnen dit. We hebben hier allemaal maar een beperkte tijd. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat je nog een mooie avond voor de boeg hebt omringd door je geliefden. Goede reis!
Dag monstert.
Een fijne avond, een goede reis en voor de nabestaanden, zorg voor elkaar.