En dan staat het horloge stil…
Goede reis Ted!
En dan staat het horloge stil…
Goede reis Ted!
Kan me niet inbeelden wat er nu in je omgaat. Veel sterkte en hopelijk heb je tot het zover is nog leuke momenten met je dierbaren!
Goede reis!
Dag Ted. De tijd zal morgen even langzamer voorbij strijken als we aan je denken
Woorden schieten tekort, maar ik wens je een hele goede reis en veel sterkte voor iedereen die je lief heeft.
Geen woorden… te heftig.
Damn, dan denk je een topic te openen met een mooie nieuwe aanwinst en dan lees je zoiets.
Woorden schieten tekort! “Fijn” dat je het nu in eigen handen hebt met geliefden om je heen.
Veel sterkte.
Moedige beslissing en mag je rust vinden!
Respect voor de moed om deze weg te gaan. Ik wens je mooie laatste momenten met je dierbaren. Dat ze je kracht mogen geven op je laatste reis.
Goede reis Ted!
Sterkte de komende uren.
Vaarwel en een goede reis Ted
Jemig man!
Laatste tijd wel programma’s hierover gezien, en heb een terminaal zieke stiefzus. Ook zij is al van alles aan het regelen… Dus ik begrijp je besluit, en wens je een mooie laatste dag!
Ted,
Heel veel rust en liefde toegewenst.
Heel veel sterkte morgen voor jou en iedereen die je lief is.
Dat je rust mag vinden.
Heel veel sterkte en een fijne reis.
Je bent een moedig mens !
Ik heb je niet persoonlijk gekend, maar ik ben altijd verbaasd over de moed van mensen of hun eigen einde zo te kiezen. Ik wens jou sterkte de komende uren, en jouw nabestaanden de komende tijd. Salut!
Loved, and still loved
not dead
But gone before…
Goede reis Ted, en een fijn afscheid gewenst. Dappere beslissing.
Dit is heftig. Ik begrijp heel goed wat het is als je al zo lang ziek bent en het moment er komt dat je op bent en je genoeg hebt van de pijn. Geniet nog van de laatste momenten met je geliefden en sterkte morgen voor jou en je naasten. Je hebt tenminste nog de kans om met een gerust hart afscheid te nemen en eventuele onuitgesproken zaken bij te leggen wat een zegen is.
Het gaat je goed, Farewell!
@Jurk hoop dat Ted morgen een mooie ereplaats krijgt in het café
Heftig! Ga in vrede! Sterkte voor de nabestaanden.
Dag MonsterT, veel sterkte, ik hoop dat je desondanks jouw ziekte toch een goed leven hebt gehad en van iedereen afscheid hebt kunnen nemen.
Ik zal morgen aan je denken! Veel sterkte aan de nabestaanden. Het ga je goed!
Gr. Rutger
Voor morgen goede reis. Hoop dat je vanavond omringd door je naasten een mooie afsluiting mag beleven.