Dank voor de toelating op dit forum

Mijn dank voor de toelating op dit forum.
Hoop hier op enkele vragen een toepasbaar antwoord te krijgen en verders het wijzer worden van het virus over horloge’s, waarmee vele hier besmet zijn, lol.
Ook ik ben geinfecteerd met een virus wat ik later wel eens aan wil halen, indien sommige dit graag zouden willen weten.
Mijn belangstelling gaat op dit moment uit naar onderdelen ( indien verkrijgbaar uiteraard ) voor een zakhorloge van Havila, waarvoor ik op zoek bent enkele onderdelen om deze weer compleet te maken, of een compleet uurwerk, en deze te schenken aan een van mijn kinderen.
Het gaat dus om

1. Minuutpijp
  2. Uurrad
  3. Wisselrad
  4. passende wijzers
    Zou tevens graag foto’s willen plaatsen maar dat moet ik even nog uitvogelen.

M.v.g.
Dickings

26 likes

Welkom bij de club Dick.

1 like

Welkom :+1: aan die onderdelen kan ik je niet helpen maar komt vast goed hier op het forum.

1 like

Welkom Dickings, ik kan je niet helpen. Kan je wel vertellen dat er nog geen vaccin is voor dit virus. Misschien helpt een booster shot je er vanaf.

4 likes

Lolbroek aan vandaag

3 likes

Welkom Dick op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.

Ik hoop van harte dat iemand hier jou aan de onderdelen kan helpen. Ik ben dat niet.
Wellicht dat je de titel van dit topic kan aanpassen waar de vraag beter uit blijkt, of t.z.t. een ander topic aanmaken met de vraag in de titel.
Er zijn hier wel liefhebbers, verzamelaars die jou daar misschien aan kunnen helpen of een gelijk(waardig) exemplaar weten te vinden, die jij als donor kan gebruiken.

Succes met de verdere zoektocht!

1 like

Die ken ik nog niet Ferry, vertel?
Ik verzamel enkel nog geld en mooie herinneringen, maar ik denk dat je wat anders bedoelt

3 likes

Goedemorgen Dick,

een warm welkom op ons onvolprezen forum.
Kan je helaas helpen aan de onderdelen waar je naar op zoek bent,
Desondanks veel leesplezier en inspiratie toegewenst.
En zoals eerder in dit draadje aangegeven: er zijn zonder twijfel andere HF’ers die je verder kunnen helpen op je zoektocht.

1 like

Veel plezier hier!

1 like

Welkom…:+1:

1 like

Hoi Dick,

Van harte welkom op het enige échte Horlogeforum van de hele wereld!:sunglasses:

Heel veel plezier gewenst hier!:+1::slightly_smiling_face:

1 like

Welkom :slight_smile:

1 like

Welkom hier. Als je foto’s wil plaatsen moet je even op het pijltje naar boven klikken:

1 like

Welkom hier bij HF !

1 like

Welkom!

1 like

Welkom Dick, benieuwd naar de foto’s van je project!

1 like

Welkom, Dick!

1 like

Dat is nog nooit een van ons gelukt helaas. Wat voor wijzer zou je dan precies willen worden? Mercedes-style, snowflake of iets anders?

2 likes

Welkom. Dick en nog veel plezier op ons forum.

1 like

Welkom Dickings, als het im een oudje gaat moet je even een nieuw specfiek topic aanmaken in het bruine gedeelte: Over de "Vintage Horlogeforum.nl" categorie

1 like