Mijn dank voor de toelating op dit forum.
Hoop hier op enkele vragen een toepasbaar antwoord te krijgen en verders het wijzer worden van het virus over horloge’s, waarmee vele hier besmet zijn, lol.
Ook ik ben geinfecteerd met een virus wat ik later wel eens aan wil halen, indien sommige dit graag zouden willen weten.
Mijn belangstelling gaat op dit moment uit naar onderdelen ( indien verkrijgbaar uiteraard ) voor een zakhorloge van Havila, waarvoor ik op zoek bent enkele onderdelen om deze weer compleet te maken, of een compleet uurwerk, en deze te schenken aan een van mijn kinderen.
Het gaat dus om
Minuutpijp
Uurrad
Wisselrad
passende wijzers
Zou tevens graag foto’s willen plaatsen maar dat moet ik even nog uitvogelen.
Welkom Dick op dit prachtige forum vol informatie en inspiratie.
Ik hoop van harte dat iemand hier jou aan de onderdelen kan helpen. Ik ben dat niet.
Wellicht dat je de titel van dit topic kan aanpassen waar de vraag beter uit blijkt, of t.z.t. een ander topic aanmaken met de vraag in de titel.
Er zijn hier wel liefhebbers, verzamelaars die jou daar misschien aan kunnen helpen of een gelijk(waardig) exemplaar weten te vinden, die jij als donor kan gebruiken.
een warm welkom op ons onvolprezen forum.
Kan je helaas helpen aan de onderdelen waar je naar op zoek bent,
Desondanks veel leesplezier en inspiratie toegewenst.
En zoals eerder in dit draadje aangegeven: er zijn zonder twijfel andere HF’ers die je verder kunnen helpen op je zoektocht.