Welkom!
Welkom op het HF ! Geen flauw idee wat een minuutpijp is maar laat Maarten er maar niet van horen
Ben al enige dagen druk met het afspeuren van diverse site’s, naar het gewilde uurwerk AS1560.
( Heb natuurlijk ook gekeken naar de al reeds eerder gestuurde links door enkele op dit forum, waarvoor uiteraard mijn dank )
Het valt met zekerheid niet mee om voor een dubbeltje op de eerste rang te zitten en met alleen de handelsgeest van de meeste verkopers te maken te hebben, kortom van een technisch aspect, betreffende het type uurwerk ( AS1560 )moet men niet aankomen.
Ik hou jullie op de hoogte van de stand van zaken.
M.v.g.
Dick
Welkom Dick!
Dank je Diego
- Minuutpijp
- Uurrad
- Wisselrad
- passende wijzers
Nummer 1 t/m 4 vind ik geen geschikte profielnaam voor het forum.
Opwinder veel leuker en welkom Dick
Veel plezier en wijsheid op het Forum
Hi Dick,
Welkom op het forum… eBay?
Serge
Zag er een te koop staan op Marketplace ( incompleet ) en nog diverse andere.
Succes Ferry1959
yep
Leuk, dat verzamelen van lantaarns.
Zal ook eens kijken op die site van Luikerwaal, wie weet is het leuk om mij daain te verdiepen,
Ben mij wat meer aan het verdiepen in polshorloge’s nu ik weet dat sommige vintage uurwerken wat geld waard zijn.
Niet echt om te dragen, maar meer om er een kleine verzameling van aan te leggen.
Heb er nu inmiddels 2, welke behoorlijk vies waren, maar even demonteren, het uurwerk schoon maken en de kast in een heet badje water met wat Dubro citroen.
Heb hier ook wat muntjes, enkele vierkante stuivers, die ik ooit eens gekregen heb van mijn opa.
Welkom en veel leesplezier. Succes met de leuke zoektocht naar die onderdelen
Welkom op HF en veel plezier hier gewenst!