Dannyboy

Ik heb mijn Sicura Worldtimer verkocht aan @Dannyboy. Leuk en vlot contact, en snel tot een deal gekomen. Prima zaken doen!

Ik heb een Citizen Aqualand C023 van @Dannyboy overgenomen. Heldere communicatie, snel verstuurd, horloge zoals vermeld. Dank nogmaals.

1 like

Vandaag een erg net verpakte strap ontvangen na een mooie deal met @Dannyboy. Vlottte en duidelijke communicatie! Kortom; een aanrader! :+1:

1 like

Vanochtend een leuke ruildeal gedaan met Danny @Dannyboy onder het genot van een kopje koffie en dat was een prima ervaring. Steeds vriendelijke en snel contact gehad, en bij persoonlijke overdracht tussen de werkverplichtingen door even gekletst over horloges en de hobby.
Een betrouwbaar forumlid wat mij betreft :+1:

Wie weet tot een volgende keer, Matthijs

1 like

Vandaag een zeer goed verpakte NA ontvangen van @Dannyboy. Vlotte en duidelijke communicatie, horloge zoals vermeld. Zeer tevreden van de NA en van het contact met Danny.

Nogmaals bedankt!

1 like

Net terug van een ruil met @Dannyboy. Goed contact over gehad via PB’s en allebei blij met de nieuwe aanwinst.
:+1:

Vorige week een horloge met @Dannyboy geruild. Erg prettig contact met hem gehad. Horloge ziet er echt prachtig uit. Super tevreden!

Vanmorgen bij @Dannyboy geweest voor een ruildeal. Horloge gaat naar mijn vader, maar tot die tijd kan ik er even van genieten. Mooi zitten ouwewijven over horloges, bakkie erbij, prima geregeld. :+1:

1 like

Slechte ervaring met verkoop aan @Dannyboy. Zijn bod via PB op mijn te koop staande horloge heb ik geaccepteerd. Dan heb je toch een overeenkomst met elkaar lijkt mij…Daarna vertragingstactieken en niet meer reageren op mijn verzoek om te willen betalen. Daarna volledige stilte. Kortom niet zoals we het hier op HF gewend zijn. Jammer, is me in al die jaren nog niet eerder overkomen.

@HorlogeOpa
Helaas strek je heel snel conclusies.
Heb geen eens de tijd om te kunnen reageren (geen tijd gehad om helaas eerder naar dit mooie forum te kijken).
Door de manier van communicatie zie ik er nu vanaf.
Zoals mijn eerdere ervaringen met kopers betreur ik dan ook de reactie welke je geplaatst hebt.
Suc6 met de verkoop van je prachtige Bulova.

Na akkoord op vrijdag liet je zondag weten dat je er maandag naar zou kijken. Heb niets meer vernomen.
Horloge is al verkocht uiteraard.

Leuke set met straps ontvangen van Danny. Nette communicatie, snelle reacties en levering, kortom prima ervaring :+1:

1 like

Bandje verkocht aan @Dannyboy. Vlotte communicatie en snelle betaling. :+1:t2:

Een ruil via de post gedaan met @Dannyboy
Alles is zeer vlot en eerlijk verlopen, zeer betrouwbare persoon!

1 like

Di Stefano Band verkocht aan @Dannyboy; ongecompliceerd en sympathiek.
Aanrader en ik hoop dat het bandje bevalt !!

1 like

Horloge geruild met @Dannyboy

Top! Vlot geleverd, goed verpakt

Graag weer :slight_smile:

1 like

Mooie ruildeal met @Dannyboy

Beide tevree, mooie deal en gezellig wat gekeuveld
over horloges enz.
De tweede keer met hem tot overeenstemming gekomen.
Prettig zaken doen :100::+1:

2 likes

Ook hier een fijne en gezellige ruil met @Dannyboy . Duidelijk contact vooraf, lekkere koffie, prachtige lieve honden en een horlogeliefhebber die enorm zuinig met zijn horloges is. Tot de volgende Danny, bedankt! :star: :star: :star: :star: :star:

1 like