Dao wil minder willen

Nog steeds niets… maar RLC raadt iedereen een speedmaster en een sub aan… was een grapje. :see_no_evil:

ZEP vind ik wel een toffe chrono… maar chronos zijn niet zo mijn ding.

Ik vind d de tudor misschien wel wat :wink:

1 like

De enige keer dat die eruit gaat is als ik besluit een vintage Rolex datejust te kopen :sweat_smile:

3 likes

Die is net een paar dagen binnen. Moet nog een NA topic maken :blush: maar die is betoverend! Voorlopig ‘safe’

2 likes

Ben ik ook mee bezig, maar vind day date gaaf.
U had toch ook altijd van die gave mod’s

1 like

Ik heb de reacties niet gelezen maar vul gelijk in:
Dan Henry OUT (DIK)
CW OUT (persoonlijk vind ik dit geen pakkend merk)
Meistersinger OUT (of je moet de 60 gepasseerd zijn)

3 likes

Seiko’s eruit, zeker de Alpinist en Presage.
1 Seiko volstaat, de Alpinist is overroepen en is gewoon een hype ding.
Presage heeft een leuke dial, maar verder weinig boeiends.

1 like

Dao wil minder willen? Pas dan gewoon je topic-titel op zichzelf toe: probleem opgelost! Tadaaa! :beers:
(Of is dit te logisch geredeneerd?)

2 likes

14 maar? Het is een hobby en je bent een verzamelaar. 14 is niks! Leg je lat wat hoger, ze eten geen brood en ze dragen niet bij aan je vaste lasten…meer dan 100 is ‘nogal overdreven’

Ik mis nog een hele lading horloges in je collectie :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Paradoxen zijn leuker

1 like

Mocht u denken die Dao die doet er vast niets mee… een tussenstand!

Morgen gaat de linkerdoos in het lichtblauwe deel. De 3 horloges gaan mogelijk via een-op-een deals lukken. En dan verder blijven denken hoe mijn ultieme 10-piece collectie (met de Brunmontagne als 11e incoming… oh noes!) eruit moet zien :upside_down_face:

4 likes

Certina is geen lange liefde geweest.

1 like

Of een Junghans Telemeter, zo’n ding wat @HorlogeHalle heeft. Prachtig!

1 like

Wat is het budget wanneer enkel de Longiness blijft?

zo’n ding dat :kissing_heart:

1 like

Dr Kipping in da house!

1 like

Goede keuze!
Een doos met 10 horloges is wel voldoende, toch?

Vergeet dat “hogere segment” denken. Horloges zijn slechte investeringen, op dat ene lootje in de loterij na. Plezier heeft weinig met geld te maken, soms zelfs omgekeerd.

Die Smiths mag van mij ook weg (saai), kan daar de Brunmontagne. Tevens het bewijs voor mijn stelling hierboven.

3 likes

Ik zie ruimte voor 3 meer in uw doos.

Dat geldt voor de meeste horloges.
En de liefde is niet over. Maar meer van verliefdheid naar houden van… het ligt niet aan de Certina maar aan mij… hoop dat ze elders gelukkig wordt… je kent dat wel :stuck_out_tongue:

Hoger segment waarderen is wat anders dan het als investering zien :slight_smile: Maargoed, wel eens met je hoor.

Ik kan me voorstellen dat je dat zegt. Maar om de pols is die alles behalve saai :ok_hand:t2:

Niet echt… ben niet zo’n flipperaar. :upside_down_face:

1 like