Dat doen ze met fake watches

Hoppa weg ermee.

http://newslite.tv/2010/04/28/7000-fake-rolex-watches-crushe.html

remjo Schreef:

Hoppa weg ermee.

http://newslite.tv/2010/04/28/7000-fake-rolex-watc
hes-crushe.html

Leuke publiciteitsstunt, maar het blijft echt een druppel op een gloeiende plaat.

Dat doen ze…

(tu)(tu)(tu):~(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)(tu)

en terecht natuurlijk.

dan maar genoegen nemen met een wat goedkoper merk,ben ik net zo blij mee.

remjo Schreef:

dan maar genoegen nemen met een wat goedkoper
merk,ben ik net zo blij mee.

Net zo blij mee als met? :S

een dure die hij niet kan betalen en dus een goedkoper echt merk neemt. Zoals het hoort.

bv mijn mini cooper watch van een paar tientjes.(tu):~
Kan geen rolex betalen geef ik gewoon toe,ook al vind ik ze zo mooi.zal nooit een fake kopen.misschien als er ooit een een prijs valt op mijn lot dan koop ik een sub.:wink:

Deze zin viel me op: It’s thought he fabricated hundreds of thousands of counterfeit Rolex watches in a Philadelphia factory,
Ik dacht eigenlijk dat al die fakes uit China kwamen, maar het is dus American Made…
In dat geval is het nog steeds diefstal natuurlijk, maar de douane heeft er dan niets meer mee te maken. :slight_smile:

wat ik niet snap he hoe komen ze aan alle details van alle neppers,hoe kunnen ze het zo maken joh.toch bizar.

Had hier nog een vreselijk neppe rolex liggen welke bij een lotje zat. Kwam hem gisteren weer tegen hem hem maar even tussen de bankschroef gezet. Na 3 keer dichtdraaien wat er weinig van over.
Bakje eronder, onderdelen in een zakje en in de vitrine ermee, om te laten zien dat ik geen nep hoef.

(tu):)-D

remjo Schreef:

wat ik niet snap he hoe komen ze aan alle details
van alle neppers,hoe kunnen ze het zo maken
joh.toch bizar.

Gewoon namaken, ze hebben al een voorbeeld, inspiratie is overbodig.
Verder is het natuurlijk gewoon massa productie.
Sommigen zijn wel erg goed nagemaakt, kun je haast bewondering hebben voor het vakmanschap, niet voor de handelswijze natuurlijk.

Je kan me niet wijs maken dat er fabrieken zijn waar ze duizenden horloges namaken,zonder dat het officieel mag.Mogen ze in die landen het wel procuceren,volgens mij is er meer nep dan echt in omloop of zie ik het verkeerd .Overal waar je kijk zie je nep,complete sites waarom pakken ze die niet aan is toch strafbaar.

koen Schreef:

Had hier nog een vreselijk neppe rolex liggen
welke bij een lotje zat. Kwam hem gisteren weer
tegen hem hem maar even tussen de bankschroef
gezet. Na 3 keer dichtdraaien wat er weinig van
over.
Bakje eronder, onderdelen in een zakje en in de
vitrine ermee, om te laten zien dat ik geen nep
hoef.

[video]http://www.youtube.com/watch?v=9mPtKgX370k[/video]

remjo Schreef:

Je kan me niet wijs maken dat er fabrieken zijn
waar ze duizenden horloges namaken,zonder dat het
officieel mag.Mogen ze in die landen het wel
procuceren,volgens mij is er meer nep dan echt in
omloop of zie ik het verkeerd .Overal waar je kijk
zie je nep,complete sites waarom pakken ze die
niet aan is toch strafbaar.

Probeer eens vanuit Zwitserland een producent van neppers in het Verre Oosten aan te pakken…

en al die site’s van die neppers dan zelfs nederlandse zijn er doen ze daar nou echt niks aan.ook marktplaats zijn handelaren in fake,zat te vinden.

Dweilen met de kraan open…helaas.

Wat zonde zeg. Die kun je toch ombouwen tot mooie hommages
;);):wink: