Iemand ging mij voor, ik had hem al een tijdje op het oog, maar de Europese dealer waar een forumlid gebruik van gemaakt heeft is duur en heeft zeer slechte reviews, horror verhalen.
Dus na wat onderhandelen met een Japanner heb ik hem nu ook in mijn bezit. Het is een variant op de courante Ray Mears, die ook niet of nauwelijks in Europa te krijgen is. De vorige versie had ik ook maar die deed het niet voor mij, grof (goedkoop) afgewerkt, die stomme wijzertjes en de wijzerplaat zinden mij niet. Uiterlijk is persoonlijk, de afwerking is echt veel beter. Deze lijkt qua afwerking weer op de oude ‘made in Japan’ versie, mooi afgerond en de kast is fraai perl gestraald. Toen ik deze Mont-Bell versie met Sinn achtige flieger opmaak zag dacht ik die is voor mij. Hele dure klokjes komen er niet meer in, gemak, robuustheid en afleesbaarheid hebben prioriteit. Deze versie is dubbel beschermd met Super Titanium en Duratect MRK. Ik heb hem voor de zomer op de rubberen band gezet, er zit een mooie antiek bruine leren band bij.
Hele leuke aanwinst. Veel plezier ermee.
Apart horloge, JDM only? Gefeliciteerd!
Proficiat met je nieuwe aanwinst!!![]()
Ik vind dit ook één van de mooiere uitvoeringen van dit model. Gefeliciteerd ermee en veel draagplezier
Mooi model, is ook nog een creme van
![]()
Mijn beste,
Een plezante aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Puik klokkie
Toffe Citizen!

Yep, een bekende Japanse outdoor achtige kleding company, Mont-Bell.
Dank, een blijvertje.
Klopt, niet mijn ding.
Je moet ervan houden, en dat doe jij dus. Geniet met volle teugen!
Wat een beauty! Maar dat staat er ook op.
Zonder grappen: mooi horloge gefeliciteerd met je NA
Mooi hoor! Gefeliciteerd.
Nu de btw en invoer nog betalen, lekker die FedEx, meneer aan de deur kan niet afrekenen, verzoeken ze wel te doen in de mail, en de link om per bank te betalen werkt niet…. Telefonisch contact? ![]()
![]()
![]()
Leuke NA, gefeliciteerd
Mooie NA ![]()