Dat wordt een prachtige mod! Ben benieuwd naar jouw eindresultaat!
Ik ben eigenlijk ook voor de oorspronkelijke plaat denk ik. Ben sowieso niet zoân fan van modden.
Vind het origineel mooier,ik houd er ook niet van een goed werkend exemplaar uit elkaar te (laten) halen.
Lekker origineel latenâŠ
Los van de Romeinse cijfers vind ik het wel geslaagd. Kleurstelling matcht goed.
Geen gek idee, om zo nu en dan te wisselen in deze, het is dan bijna alsof je twee horloges hebt 
Ik dacht dat je 'm wilde verkopen trouwensâŠ
Ja klopt. Maar ik hou hem voorlopig nog even.
Beetje met het âRolex spaartopicâ in het hoofd. Hij vreet geen brood. Setje is schitterend compleet nu. Alle tags en hangers inmiddels ook compleet. Dus kan alleen maar meer waard worden.
Ondertussen genieten we er gewoon beetje van.
Dail ga ik uitproberen. Gelukkig kan ik zo weer terugwisselen als het niet bevalt.
Ik zie dat dit dan weer een Tifany & Co variant is.
Dus?
Schitterend!
Een absolute verbetering!!!
Zo lus ik hem ook wel 
Van harte!!
Goeie mod! Begin em bijna te waarderen 
Vet! De oude plaat is maar saai vergeleken met deze 
Dus, dat er ook nog een Tiffany & Co variant is. Geen idee of de liefhebber daar nĂłg blijer van wordt. Ik vind 2 lijnen meer dan voldoende!
Reken maar dat daar een kleine premium aan hangt (mits origineel, natuurlijk).
Midden jaren 90 was het merendeel van de ââtiffanydialsââ fake omdat er een snuiter uit de USA de stempel zo goed had nagemaakt,dat zelfs Tiffany zelf dacht dat ze origineel waren.
Ze kwamen erachter omdat deze (niet zo) slimme man ook plaatjes ,die overigens wel origineel waren, bedrukte die niet in de archieven van Tiffany stondenâŠ
Gelukkig hebt ik er een zonder Tiffany erop⊠Er zijn mensen die dat juist wel weer willen. Maar ik heb er weinig mee. Vind het zonder mooier.