Datejust uit geboortejaar gespot, do or don't?

Om het af te maken is de kroon ook nog eens perfect uitgelijnd :rofl:

Gewoon gaan kijken dan weet je gelijk hoe het voelt :wink:

1 like

Doen!!!

Waarom reageer je op mij? Ik weet hoe het voelt :wink:

Het enige dat beter is is volledig rosé of geelgoud :heart_eyes:

2 likes

Let even niet op die lelijke Romeinse indexen, maar zo’n tridor day-date zou Magnum PI ook niet misstaan om de pols.

2 likes

Daar ben ik het niet mee eens :unamused:

Deze daarintegen… :heart_eyes:

4 likes

Geeft niks. Jouw plaatje is overigens beduidend mooier inderdaad.

daarentegen. :+1:

1 like

Wellicht zie ik het niet goed, maar heb het idee dat ie in het verleden flink is gepolijst.

Ik laat hem lekker staan :roll_eyes: Ik zei gisteren ook al “verassing”. I blame Lowlands.

1 like

Ik zou dat een slap excuus hebben gevonden. Als ik er niet bij was geweest. :tada:

1 like

Was jij die kale met die Seiko om?

1 like

Wel met een Seiko om, maar mijn haar zat er nog redelijk stevig op.

2 likes

Kleine update:

Heb een zeer interessante deal kunnen sluiten door middel van een inruil.

Deze schoonheid welgeteld een dag in het bezit gehad haha, dat is een record voor mij. Erg goedkoop op marktplaats kunnen bemachtigen en met een fikse meerwaarde als ruil kunnen inleggen op de Rolex. Hierdoor in feite een stuk minder hoeven te betalen, en het horlogepotje blijft hierdoor nog aardig gevult itt helemaal leeg.

Persoonlijke afspraak voor de ruil gemaakt, dus naar verwachting gaat dit in een nieuw NA-topic zijn vervolg krijgen :star_struck:

Bedankt voor de reacties en de info allen!

4 likes

Het is al gezegd, maar als je een geboortejaar horloge zoekt, zou ik gaan voor productiejaar en niet verkoopjaar, dat laatste is willekeurig.

Zelf ook een mooie 16013 uit geboortejaar, top!

Klopt, heb dit ook zeker meegenomen in mijn besluit. Was echter een leuke bijkomstigheid, geen harde eis. En ach, verkocht en daarmee begonnen met dragen in mijn geboortejaar heeft ook wel een (kleinere) meerwaarde.

Hoofdzaak is uiteraard de combinatie two-tone en tapestry dial, doos en papieren en de garantie erover maken het des te meer aantrekkelijk. Dan nog de erg gunstige inruil waar de verkoper nog wat in ziet en het extra bedrag dat ik overhou.

Genoeg redenen om deze niet voorbij te laten schieten. Maar snap wat je wil zeggen :slight_smile:

1 like

Uiteindelijk is het ook zoeken naar een goede reden waarom je dit horloge nu toch wel echt moet kopen ;-). Geboortejaar of niet het is een prachtig horloge en met een mooie inruil dan heb je al reden genoeg voor mij! Benieuwd naar de NA binnenkort!

1 like