Datejust versus Datejust - 6605 versus 1601

Bedankt voor de input! (tu) (tu)

Hi Henrik, die patina is enkel door de ouderdom van het horloge. Verschillende 6605’s uit die periode hebben inmiddels ook zo een verkleuring… Geweldig! :wink:

Nog een foto van beide Datejuts:

Groet, Glenn

:)

tja, ik zou zelf de 1601 meer dragen, maar die is ook veel makkelijker te verkrijgen. Daarom zou ik die toch weg doen.

Als je tijd genoeg hebt, zou ik de 6605 de deur wijzeren.
De 1601 is toch een mooiere klok en is en blijft een klassieker.
Alleen de verkoop van de 6605 zal toch iets meer tijd vergen.

Tja dat is iets persoonlijk … Mochten ze van mijzelf zijn zou ik die “gele” wijzerplaat direct wegdoen. Ik heb totaal niks met patina toestanden :wink:
Maar ik kan best begrijpen dat sommigen dit mooi vinden.

Dus misschien kan je daar wel wat euro’s voor vangen.

Nooit gedacht om eens een oysterquartz te kopen ? Dat is the best of both worlds - in feite is het een mechanisch horloge met een kwartsje in :smiley:

Op TZ UK staat een mooie met een zwarte wijzerplaat, en die heeft pas een beurt gehad. Toch de moeite om eens te overwegen.

De 6605 is niet moeilijker te verkopen hoor, in tegen deel.
Enfin, ik begrijp dat er momenteel weinig leden op HF (over) zijn, die interesse hebben in een ruige vintage en dat verkopen hier inderdaad langer zal duren. Toch hebben een paar mensen al laten weten dat ze geïnteresseerd zijn en anders is er nog VRM, TRF, R-L-X, e.a. mocht verkopen te lang duren op HF.

Doch ben ik er uit dat de 1601 het nest moet verlaten… De 6605 best beter tussen de rest. :slight_smile:

Bedankt voor de inbreng allemaal. (tu)

Hey Marc! Echt geel is de plaat niet hoor. :wink: (tu) Heb je trouwens geen gele Breitling? :smiley:
De centen die ik door de verkoop krijg, worden gebruikt voor iets anders - niets horloge-gerelateerd. Een OQ zal dus moet wachten.

Groet, Glenn

Ik probeerde beleefd te blijven: vergeeld ! :D. :wink:

Hahaa! (tu) :smiley:

Als het pas geeft laat ik hem wel eens in het echt zien.

De wijzerplaat is best heftig! A. vond het vanaf de foto’s ook niets, maar irl vond - en vindt! - ze het “best mooi”… :wink:

… En dan kan ik ineens de YM zien. :smiley:

Groet, Glenn

Ik zou de Rolex verkopen

koningcaris Schreef:

Ik zou de Rolex verkopen

Oei? Welke van beide? :wink: :slight_smile:

Groet, Glenn

Beiden, Glenn, en koop iets modern :wink:
Je bent toch nog veel te jong om met zo’n ouwe meuk rond te lopen :wink:

Die nieuwe reeks datejust, die zijn om te $$$$noepen :smiley:
Niet die oversized lelijke dingen, maar die gouden reeks: groen, blauw, chocoladebruin, enz…
Maar ja, veel, heel veel centje$$$$$$$ :smiley:

Deze bijvoorbeeld vind ik een geweldige combi:

http://www.google.be/search?q=datejust+green&client=safari&hl=nl&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=hRyKU6bnBcTNONWHgPAO&ved=0CAgQ_AUoAQ&biw=768&bih=928#facrc=_&imgrc=GYwjlKWZL1ax1M%3A%3B_k6GJ8Az-qhD8M%3Bhttp%3A%2F%2Fwatchflipr.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2013%2F04%2Fgreen-rolex-datejust.jpg%3Bhttp%3A%2F%2Fwatchflipr.com%2Ftag%2Frolex%2F%3B900%3B610

Bij Georges in Leuven staat (stond ?) de bruine versie; ook niet mis.

Marc-B1 Schreef:

Beiden, Glenn, en koop iets modern :wink:
Je bent toch nog veel te jong om met zo’n ouwe
meuk rond te lopen :wink:

Die nieuwe reeks datejust, die zijn om te
$$$$noepen :smiley:
Niet die oversized lelijke dingen, maar die gouden
reeks: groen, blauw, chocoladebruin, enz…
Maar ja, veel, heel veel centje$$$$$$$ :smiley:

Dat zijn Day-Date modellen ipv Datejust.

Die zijn uitsluitend in edelmetalen te verkrijgen.

En ik vind die kleurtjes maar niks ik vind de witgouden met oysterband fluted bezel en zwarte plaat het mooist.

Groeten.

Noel.